Beantwoord

TV Anywhere werkt (alweer) niet op tabblet

  • 6 May 2022
  • 7 reacties
  • 292 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

 

Onlangs een nieuw tabblet gekocht Lenovo P11 Plus en opnieuw werkt TV Anywhere niet

 

Na opstarten verschijnt bijna direct app stoppen, dit is overigens niet de 1ste keer dat dit gebeurt bij T mobile, soms weer maanden wachten op nieuwe update alvorens dit gaat werken

Zal dus weer spannend worden of we op vakantie tv kunnen kijken ? Wel de volle mep voor je abbo blijven betalen

Misschien toch maar eens gaan kijken voor een andere provider aangezien zij dit blijkbaar maar niet onder controle kunnen krijgen

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 May 2022, 20:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Luap38 

Bij iemand anders met een mediaspeler met android 10 precies hetzelfde probleem maar op andere mobiele apparaten en op de pc werkt het prima.

Welke android versie heb jij en werkt het ook gewoon op andere apparaten?

Reputatie 1

Hallo Waqqas

 

Android 11 andere apparaten werken wel, zal dus weer wachten worden op een update voor android 11

Reputatie 1

T Mobile laat ook niets van zich horen en komt met geen reactie oplossing ?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Luap38 er is momenteel een issue in onderzoek wat betreft het crashen van een aantal android apparaten met Android 11/12. Het lijkt een breder probleem te zijn en bij meerdere apps te spelen op Android. Er wordt nu getest met een workaround. We hopen snel meer te weten, zodat jij ook weer kan genieten van de app!

Reputatie 1

Op mijn Lenovo Tab P11 met Android 11 werkt de TV Anywhere app ook niet. De app start op en crasht.

De suggestie elders in dit forum om de resolutie te verlagen lukt heel af en toe door gebruik te maken van ‘vage’ apps. Maar dit is natuurlijk geen oplossing.

 

Op mijn Xiaomi Mi Note 10 Lite met Andriod 12 werkt de TV Anywhere app wel.

 

Ik hoop spoedig op een oplossing.

Reputatie 1

Op mijn Lenovo Tab P11 met Android 11 werkt de TV Anywhere app ook niet. De app start op en crasht.

De suggestie elders in dit forum om de resolutie te verlagen lukt heel af en toe door gebruik te maken van ‘vage’ apps. Maar dit is natuurlijk geen oplossing.

 

Op mijn Xiaomi Mi Note 10 Lite met Andriod 12 werkt de TV Anywhere app wel.

 

Ik hoop spoedig op een oplossing.

Robbie

 

Na inloggen direct je tabblad 90 graden draaien dan werkt het bij mij wel

vreemd misschien maar werkt echt

Reputatie 1

Wat een ongelofelijke maar goede oplossing is dit. Het werkt echt!!!!

Tablet in portrait (rechtop) stand en dan pas de app starten.

Dank voor het delen!!!