Beantwoord

TV Anywhere werkt niet

  • 8 September 2020
  • 42 reacties
  • 3340 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik kreeg een email waarin word gezegd dat de TV Anywere app upgedate is en beter werkt. Nou, bij mij zeker niet: telkens als ik het start, klapt het steeds uit. Ik krijg het niet opgestart en krijg ook geen foutmelding te zien.

Ik heb het geïnstalleerd op een tablet, een Lenovo TB-730SF lopend op Android versie 9

Wat is er aan de hand en wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 11 September 2020, 17:12

Bekijk origineel

42 reacties

Waarom krijg ik telkens bij TV Anywhere de melding Sessie afgehandeld, je moet opnieuw inloggen dit gebeurd na enkele minuten op mijn PC.

Reputatie 7

Hi @Wil1955, heel goed dat jij je hier meldt! Hier gaan we wat aan doen. Kan je aangeven of jij jouw PC bekabeld hebt aangesloten of kijk jij TV Anywhere via de wifi? 

Daarnaast wil ik je vragen of jij alvast antwoord kan geven op de volgende vragen:

  • Welke besturingssysteem gebruik je?
  • Welke browser en browserversie gebruik je?
  • Welke scherm resolutie heb je ingesteld?

Kun je hiermee uit de voeten? Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

Gister avond heb ik het geprobeerd met een andere browser die van Microsoft en nu blijft het wel werken, normaal gebruik ik Chrome.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het wel met een andere browser werkt, dat is een mooi alternatief! Je kunt de cache legen in Chrome, vaak helpt dit:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer .
  3. Klik op Meer hulpprogramma's. Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. ...
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Bron: https://support.google.com ›

Helaas werkt de tv anywhere app ook niet meer bij ons.

De app heeft het altijd wel gedaan.

We kijken het op een Lenovo yoga tab 13.

Contact met Lenovo opgenomen maar hier kom je niet verder.

T-Mobile thuis heeft de oplossing helaas ook niet, ik hoop wel dat ze druk bezig zijn met een update of iets.

Een app werkt vaak wel wat beter en fijner dan op een browser.

Is er hier iemand bij wie die wel werkt met een Lenovo product.?

Reputatie 7

Hi @FamSpiering89, hartstikke goed dat je dit hier laat weten! Ik help je heel graag verder, want jij hoort zonder problemen van de App te kunnen genieten. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook wil ik graag weten of je een bepaalde foutmelding te zien krijgt of ervaar jij iets anders wanneer je de App wilt gebruiken op de tablet? Als jij dit nog aan kan geven, dan ga ik een onderzoek voor je laten starten door onze technische dienst. 

Hi @FamSpiering89, hartstikke goed dat je dit hier laat weten! Ik help je heel graag verder, want jij hoort zonder problemen van de App te kunnen genieten. Heb je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ook wil ik graag weten of je een bepaalde foutmelding te zien krijgt of ervaar jij iets anders wanneer je de App wilt gebruiken op de tablet? Als jij dit nog aan kan geven, dan ga ik een onderzoek voor je laten starten door onze technische dienst. 

Hallo Lisa,

 

De app probeert op te starten en gaat direct weer weg. Het beeld is dan 1/3 in het midden van het scherm. En dan zie je een paar seconden het roze beeld met T-Mobile logo.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FamSpiering89, dat klinkt als de crash die vóór de vorige update speelde. Heb je de TVA-app op de Lenovo geüpdatet naar de nieuwste versie in de Playstore?

Hoi @FamSpiering89, dat klinkt als de crash die vóór de vorige update speelde. Heb je de TVA-app op de Lenovo geüpdatet naar de nieuwste versie in de Playstore?

Ja deze is geüpdatet naar de nieuwste versie.

Vandaag weer een update gehad van de tablet.

Maar de app werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FamSpiering89, fijn dat je ons van deze informatie kan voorzien en sorry dat het probleem nog speelt! Wij zijn nog druk aan het sleutelen aan de app en ik hoop dat we binnenkort de verlossende update kunnen lanceren. Wat ons kan helpen: krijg je nog een bepaalde error code in beeld te zien?

 

Hoi @FamSpiering89, fijn dat je ons van deze informatie kan voorzien en sorry dat het probleem nog speelt! Wij zijn nog druk aan het sleutelen aan de app en ik hoop dat we binnenkort de verlossende update kunnen lanceren. Wat ons kan helpen: krijg je nog een bepaalde error code in beeld te zien?

helaas krijg ik niets te zien, de app opent niet.

af en toe kan ik een feedback geven, app sluiten. 
maar dat doet die ook niet iedere keer.

hoop dan ook snel op een oplossing.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @FamSpiering89, merci voor het laten weten! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit issue de volledige aandacht heeft van onze technische dienst. Het is opgemerkt dat meerdere klanten last hebben van problemen in de TV Anywhere App. Excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 

Reputatie 3

Weet niet of ik hier goed zit maar heb een vraag omtrent: Uitbreiding Belgische zenders

(Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent!).

Deze e-mail kreeg ik binnen d.d. 5-5-2022, mijn vraag is per wanneer gaat die uitbreiding in want vandaag 9-5-2022 geprobeerd om op te nemen met tv-anywhere maar dat kan dus niet?

Graag een reactie.

Gr. IJmuiden  

Deze e-mail kreeg ik binnen d.d. 5-5-2022, mijn vraag is per wanneer gaat die uitbreiding in want vandaag 9-5-2022 geprobeerd om op te nemen met tv-anywhere maar dat kan dus niet?

Graag een reactie.

Gr. IJmuiden  

Opnemen is bij Belgische zenders (nog) niet mogelijk, aldus een bericht in het volgende topic;

 

Bericht geplaatst door @CrisTien 

Hallo Marlut Heb je een fijn weekend gehad?

Ik heb een terugkoppeling van @Demi 

Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.

 

Wanneer opnemen beschikbaar komt is nog niet bekend.

Reputatie 3

Hoi @Gerrit078, bedankt voor je reactie al is het niet waar ik op had gehoopt. Vindt het toch al jammer dat T-Mobile in deze niet netjes gecommuniceerd heeft dat niet alle zenders opgenomen kunnen worden.

Gr. IJmuiden

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @IJmuiden Heb je dan zelf geen onderzoek gedaan? Zenderlijst

Kijk even op de zenderlijst, is er nieuws dan werken ze de lijst bij! 
Fijne dag vandaag

Reputatie 7

Hi allemaal, graag zou ik een enkeling van jullie met Android 12 willen vragen om de volgende workaround te testen. Deze workaround moet ervoor zorgen dat de App niet meer crasht. Je kunt hiervoor naar de instellingen in je telefoon, tik dan op Apps, daarna ‘Alle apps’ en scrol dan omlaag naar ‘Android System WebView. Tik dan op ‘uitschakelen’ en bevestig de pop-up. Vervolgens kan je de App weer in om hem opnieuw in te stellen en zou het goed moeten gaan. Als andere Apps ook blijven crashen, dan kun je dit proces herhalen. Het blijkt dat dit een breder probleem is dan enkel TV Anywhere. Andere Apps kunnen dus ook crashen. Ik hoor graag voor wie dit werkt, merci voor de moeite! 💪

Reageer