Beantwoord

TV-Anywhere werkt niet goed meer

  • 1 May 2022
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

De app werkt super goed op de iPad, softwareversie 15.4.1, zonder storing en/of vastlopen.  Op mobiel sinds enige tijd super slecht. Loopt vast, stopt met streamen en geeft o.a. foutmelding 514999. Toestel Samsung galaxy S20+. Nooit eerder problemen gehad.

icon

Beste antwoord door Boris 11 May 2022, 14:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik ervaar precies dezelfde problemen, zelfde foutmelding, al dagen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Imager112 van welke mobiele toestel maak je gebruik? 

Een Samsung S10+, die het al jaren goed deed met TV Anywhere, pas sinds een week niet meer.

Op basis van andere klachten hier over foutmelding 414999 (en oplossingen daarvoor) en de hoop dat die oplossingen ook werken voor de fout 514999 die ik heb, heb ik vanmiddag de videokwaliteit van Auto naar Low gezet. Gevolg: na drie pogingen bleef het beeld wel aanwezig en heb voor het eerst weer een programma kunnen afzien. Maar zojuist voor de tweede keer een programma gestart, maar zelfs met Low-stand blijft het beeld regelmatig bevriezen en krijg ik uiteindelijk een zwart scherm met de foutmelding 514999. Werkt dus ook niet.

Reputatie 7

Hoi @Ell-TH en @Imager112,

Dank voor jullie berichten en mijn excuus dat een eerdere reactie is uitgebleven. Inmiddels zijn de signalen die jullie afgeven ook uit andere hoeken bij ons terecht gekomen. Genoeg om een algeheel onderzoek in te stellen om oorzaak en oplossing te vinden. Dit onderzoek is nog in volle gang, maar we gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. In de tussentijd staat de Community voor jullie klaar!