Beantwoord

TV anywhere werkt niet via remix OS


ik gebruik remix os, is een adnroid 6.0.1 versie op een laptop, voor de update van tvanywhere werkte het prima maar sinds de update heb ik geen beeld en geluid meer bij programma's te bekijken de app werkt wel alleen jke kan geen tv kijken, het blijft zwart.
op mijn telefoon werkt het wel op hetzelfde t-mobile wifi. alleen niet meer op Remix os. zou daar graag een oplossing voor zien, en anders maar opzeggen want wil wel buiten in de tuin het wk willen volgen
icon

Beste antwoord door Sander 6 June 2018, 11:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik weet niet of we deze constructie met Remix OS kunnen blijven ondersteunen. Ik ga dit navragen.
remix os of phoenix os, zijn wel de betere oplossingen als je met je laptop tv wilt kijken.
normaal gesproken hapert het niet of loopt niet vast, en is sneller dan bluestacks.
ook die heb ik trouwens geprobeerd werkt ook niet.
en toen was het stil bij tmobile????????
ehhm moeilijk volgende vraag??????
gaat het zo bij tmobile als je er niet uitkomt en geen antwoord weet en geen alternatief kunt geven dan maar negeren???????
doe iedereen dan die problemen heeft een gratis chromekastik wil op een normale scherm tv kunnen kijken met tv anywhere ipv 10.2 inch scherm.
reageer graag meld het aan je baas je leidinggevende?!?!?!?!?!?!!?!
Reputatie 7
Hoi mitat01,

Weet dat we voor je klaarstaan! We hebben het uitgezocht en de omweg die sommige klanten gebruikten om TV Anywhere op hun laptop te kijken, is niet meer mogelijk. Maar wat niet is, kan nog komen! Voor meer informatie zie dit topic.
helaaass kan ik niet opzeggen. heb t-mobile gebeld. tot volgend jaar zit ik er lekker aan vast, en ze kunnen mij niet helpen want het is een extra dienst, dus hoeven ze het ook niet op te lossen, lekker genaaid door t-mobile, maar geen zorgen hoor t-mobile ik zal genoeg reklame maken op twitter facebook insta en andere media, dat jullie shit leveren.
jullie maken reklame voor de app, maar hoeven het niet te ondersteunen als het niet werkt omdat het een extra dienst is.
Reputatie 7
Badge +1
Ook met bluestack wat ook een Android simulator voor op de pc is werkt de nieuwe versie niet meer,
heb zelf geprobeerd, terwijl de oude versie wel goed werkte.
Ook met bluestack wat ook een Android simulator voor op de pc is werkt de nieuwe versie niet meer,
heb zelf geprobeerd, terwijl de oude versie wel goed werkte.



maakt niet uit BeMu, ze staan voor je klaar.
kunnen alleen geen ticket voor je aanmaken. als je dat vraagt over de telefoon omdat het een bekende fout is. kunnen je abonnement niet opzeggen omdat je tv anywhere gebruikt. eigelijk kunnen ze je niet helpen en jij kan wachten......maaaaaaaar ze staan wel voor je klaar. haal dan effe kop kofie voor mij, nu ik al 2 maanden aan het wachten ben op jullie!!!!!!!!
Reputatie 6
@mitat01 Remix OS is als besturingssysteem gestopt (al in November 2016) en verder is het een closed-source fork of kopie of clone van het open source Android. Vooral dat laatste was voor mij een reden om dit links te laten liggen, ze trekken vroeg of laat aan het korste eind tegenover Google als hoofdontwikkelaar van Android.

Privacy is maar een verkapte of afgeleide reden waarom de versie 1 App uit is gezet, het gaat er uitendelijk om dat de distributie van TV-content beter versleuteld wordt, anders kunnen TV-producenten veel inkomsten mislopen. O.a. doordat je met de oude App en technieken relatief makkelijk een stream kan aftappen en weer doorzenden aan derden, het hele illegale circuit kort gezegd, is er verandering nodig, mede ook door veranderende regel m.b.t. geo-blocking in de EU, dus wen er maar aan. Als T-Mobile NL door zou gaan met de oude App en techniek van distrubutie, krijgen ze simpelweg de content niet meer van de producenten en is het dus einde oefening van TV van T-Mobile NL. Bij KPN hetzelfde liedje.

Een voor de hand liggende een zeer veel gebruikte methode voor content versleuteling is dit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Widevine
Zoals je kan zien, eigenaar Google, met Neflix als producent en ook zelf distibuteur als voorbeeld hoe het werkt en zal gaan.

Je kan kijken of Widevine wel werkt met Android-x86, dat is wel open-source en wordt nog steeds actief ge-update. Als de Netflix App erop draait, ziet het er hoopvol uit en heb je wat te doen tijdens het koffie drinken, maar in het verleden was de maintainer/ontwikkelaar niet echt bepaald vrienden met Google. Verder had Intel daarbij ook nog weer een andere vinger in de pap.
Reputatie 7
Badge +4
uhm.... binnenkort kan je gewoon in een browser tv kijken. (zoals het hoort) is dat niet beter ?
Reputatie 6
uhm.... binnenkort kan je gewoon in een browser tv kijken. (zoals het hoort) is dat niet beter ?
Inderdaad, maar een App is dan wellicht als overgang toch nog nodig om ook videocontent die volgens oude/huidige principes gedistrubueerd wordt te ondersteunen, dus komend van eigen VLAN. Browser-only heb je alleen standaard internet en heeft de browser simpelweg een eigen directe connectie met het TV platform/site van de provider of gewoon direct de producent. Als de decryptie module werkt in een browser op een computer/platform is het eigenlijk vrij simpel, zoals KNIPPR was. En zie b.v. Ziggo live-TV op linux laptop browser tasks in attachment.

Reputatie 7
Badge +4
medio augustus TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!!

Reageer