Beantwoord

tv app anywhere niet af te sluiten met afstandbediening

  • 16 August 2021
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 2

Hoi allemaal,

 

Onze t mobile app is gedownload op de apple tv. 
met onze afstandsbediening (B&O)  werken alle apps ( netflix, YouTube etc) prima. 
de t mobile app werkt ook goed; op 1 punt na: ‘we komen niet uit de app’.  Dus we kunnen, met onze afstandsbediening, niet switchen van t mobile app naar bv netflix. om ‘uit de app’ te komen moeten we de afstandsbediening van de apple tv gebruiken zijn we achter. Maar liever gebruiken we er eentje. 
 

  • herkent iemand dit?
  • iemand enig idee hoe dit op te Lossen? We hebben de app al een keer verwijderd en weer gedownload. Zonder  gewenst resultaat. 

hoop dat iemand het antwoord heeft!

Dank en groeten 

Manon

 

icon

Beste antwoord door Boris 24 August 2021, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Manon67 Oei, goeie vraag! Ik durf niet te zeggen hoe dit zit met de B&O afstandsbediening. Het gebruik van de app is gebaseerd op de Apple tv afstandsbediening, dus ik denk dat het worked as designed is. Maar begrijpelijk dat je liever één afstandsbediening wilt gebruiken. Ik denk graag met je mee! Welke B&O afstandsbediening heb je precies?

Reputatie 2

Hoi Demi,

 

Fijn dat je meedenkt! 
wij gebruiken er 2: de Beo 4 en de Beo Remote One  met beiden hebben we dit euvel. 
 

nb app van t mobile anywhere reageert ook anders tov andere apps, met de afstandsbediening vd apple tv ( 4K) 

het lijkt erop dat het in jullie app zit  

groeten Manon 

Reputatie 7

Hi @Manon67 ,

Ik ga dit graag voor je na! Nog heel erg bedankt voor de gegevens, maar om het issue volledig door te zetten, ben ik nog benieuwd naar de volgende punten:

  • Welk versie Apple TV heb je? Versienummer en/of serienummer
  • Welke TV Anywhere versie gebruik je? Ook hierbij de versienummer 
  • Welk apparaat is nog meer verbonden met de Apple TV? Denk aan geluid en TV.

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite. Hiermee kunnen we stappen gaan zetten! 

Reputatie 2

Beste Boris,

 

in bijgesloten fors vind je de info op de eerste 2 vragen. 
aan de apple rv is en Beovision 10-40 aangesloten dmv een HDMI kabel. 
 

 

Reputatie 1

Op de BeoremoteOne kun je uit de T-Mobile app terug naar het thuisscherm door de terugknop wat langer in te drukken. Twee seconden en je bent verlost van deze merkwaardige app.

Reageer