Beantwoord

TV app Apple TV

  • 24 June 2022
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1

Wij hebben laatste tijd veel last van haperend beeld of uitval van beeld via de app.
De verbinding is glasvezel. Apple TV 4K. 

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. Bij Ziggo app, hadden we nooit last van haperend beeld of uitval. En de TV App is totaal niet gebruikersvriendelijk. Terugkijken is een ramp.

icon

Beste antwoord door Lisa 27 June 2022, 12:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @sjeffieb, hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt! Je hoort zonder problemen tv te kijken, dus ik help je hier graag bij. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dit niet resulteren in de oplossing, dan wil ik je vragen of je de volgende stappen bij langs kunt lopen:

  1. Open een willekeurige zender; 
  2. Klik op het trackpad van de afstandsbediening van Apple TV; 
  3. De optie menu verschijnt > kies 'Kwaliteit'; 
  4. Stel de gewenste (eventueel lagere) kwaliteit in;
  5. Klik twee keer op de 'menu'-knop van de afstandsbediening van Apple TV.

Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen (goed) beeld is, omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Ik hoor dan ook graag of dit de oplossing voor jou biedt. Kan je dit laten weten? 💪

Reputatie 1

Hoi Lisa,

Prima ga ik proberen. Ik laat jullie wel weten wat het effect is.

Reputatie 7

Je bent een topper @sjeffieb, merci! Ik ga duimen dat de problemen met het beeld verhelpt.