Beantwoord

tv app gids werkt niet

  • 19 September 2022
  • 6 reacties
  • 1253 Bekeken

Ik zag dat deze topic al gesloten is. maar wil toch weten of er al een betere oplossing is voor de gids behalve je tv uit en aan te zetten

 

Beste forumgebruikers,

Ik heb sinds vorige week TV en internet van T-Mobile via de glasvezel. Bij Ziggo weg gegaan en alles ondergebracht bij T-mobile... Internet bevalt goed, allen TV app gids is een drama. Spijt van overstap….?

Ik heb problemen met de app op de nieuw aangeschafte Oled Tv van Samsung. Deze tv gebruik ik in de woonkamer, en speciaal aangeschaft om de T-mobile app te kunnen gebruiken. De app werkt wel zenders naar boven en naar beneden zappen. Alleen bij het aanzetten van de tv en het selecteren van de gids komt het scherm doorzichtig in beeld en blijft er een radertje draaien. De gids wordt niet opgestart en blijft hangen. Heb al van alles geprobeerd, een harde reset; de tv dus van spanning af gedurende 20 sec, en daarna weer aan. Modem gereset. App er af en weer erop. Meerdere keren van alles geprobeerd. Wie heeft hier een oplossing voor? Het TV kastje gebruik ik op de slaapkamer en werkt wel goed. Ik wil de app op de tv gebruiken omdat ik het tv kastje niet kan plaatsen. Zo is het geen TV kijken!

Weet iemand een oplossing? Dank je alvast.

icon

Beste antwoord door Lisa 19 September 2022, 12:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Lorenzo_nl, hartstikke goed dat je dit onderwerp nog eens aansnijdt! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Deze bug wordt in een volgende versie van de App verbeterd, maar ik durf niet te zeggen wanner dit exact gaat zijn. Dit gaat er in ieder geval zeker aankomen en wanneer de datum hiervan bekend is, dan gaan we die laten weten. Het staat dus op de planning om dit issue aan te pakken! 

Zoals velen, hier hetzelfde probleem.
Er zijn al topics van 8 maanden geleden. Hopelijk lukt het de ontwikkelaars om spoedig een nieuwe versie van de App te releasen 🤞🏻

Hey Lorenzo,

Ik had een tijd geleden exact hetzelfde probleem. Voor mij werkte het om wanneer de tv-gids niet werkte, de 'terug' knop op mijn afstandsbediening ingedrukt te houden zodat de app afsloot. Bij het herstarten van de app werkte de tv-gids bijna altijd. 

De keren dat het niet werkte herhaalde ik bovenstaand proces opnieuw en werkte het alsnog. 

Hoop dat je hier iets aan hebt ;)

Reputatie 7

Hi @Alexander Otto, hartstikke attent dat je dit hier deelt - dankjewel! 😊 Ook wil ik laten weten dat ik samen met een collega de oplossing voor dit issue aan het chasen ben. Alle updates hierover geef ik in het onderstaande topic:

 

Helaas doet bij mij de gids het ook niet in de app. 
alleen als je de tv helemaal afsluit en dan weer aan. Hoe nu verder??

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ceprins Dit probleem zou al enige tijd geleden verholpen moeten zijn. Krijg je een foutmelding te zien of blijft het scherm zwart wanneer je de gids opent? Wat voor smart tv heb je? Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? 

Reageer