Beantwoord

TV apps op Entone

  • 28 April 2017
  • 5 reacties
  • 2843 Bekeken

Reputatie 3
Hallo mede forumgebruikers,

ik ga op 3 mei over naar Tmobile thuis en ga gebruikmaken van de Entoone box met opname mogelijkheid.
NOu is me tijdens het verkooppraatje aangegeven dat er apps op kunnen zoals Netflix. Ik vind dit echter nergens terug in de documentatie op de tmobile website.
Ik hoop toch niet dat dit een verkooppraatje was?
Ik heb het gesprek overigens opgenomen.

Iemand hier ervaring mee?
Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Sander 2 May 2017, 15:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er kunnen inderdaad apps op draaien, maar daar stop het verkoopverhaal.
Netflix is al langere tijd een verzoek uit de community om die op de box beschikbaar te krijgen.
Andere aanbieders hebben dit namelijk al wel gedaan en is dus voor velen een gemis als ze zijn overgestapt.

Kijk hier maar eens de 'wensenlijst' : https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/community-wishlist-276166
Reputatie 3
HO, wacht eens even.
Dank voor je reactie natuurlijk.
Mij is dus per telefoon een oor aangenaaid begrijp ik uit je reactie!?
Gelukkig heb ik het gesprek opgenomen.

@Tmobile Webcare, wat gaan jullie hier aan doen?
Reputatie 7
Badge +3
Kijk even hier https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/
Anders zul je even persoonlijk contact moeten opnemen met de klantenservice via 0800-0092

Even voor alle duidelijkheid, dit is een forum van T-Mobile klanten voor T-Mobile klanten.
De helpdesk van T-Mobile is hier niet aktief aanwezig.
Reputatie 7
Hoi dikkedikkie, allereerst welkom op het forum.

Om met de deur in huis te vallen: op onze TV Box kun je geen eigen apps installeren. Voor bv Netflix ben je dan aangewezen op je SmartTV.

Als je dit zo is aangeboden, dan vind ik dat ook zeker niet correct. Ik wil dit dan ook wel even voor je uitpluizen. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer en geboortedatum nodig in een privébericht, dan ga ik hier wat zaken na.

@PieterB, op het oude forum zorgden de moderators enkel voor de goede orde. Op dit forum wordt iets actiever meegedacht! :8
Reputatie 3
@Sander
Zie pb

Reageer