Tv beeld staat steeds stil

  • 24 February 2023
  • 4 reacties
  • 831 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds een aantal maanden heb ik regelmatig problemen met tv kijken. het beeld staat gewoon ineens stil en niets werkt meer. geen onderscheid in zender of tijd. gebeurd ochtend middag avond en nacht. ook soms als de tv aan staat en er van zender gewisseld wordt.

telkens reset gedaan op zowel modem als zwarte tv box. aangezien niemand het probleem kon vinden, moest ik maar een nieuwe tv box installeren. inmiddels nieuwe tv box geïnstalleerd met als gevolg dat extra zenderpakket verdwenen is en het beeld inmiddels weer continu stil staat.

alles geprobeerd maar dit moet worden opgelost. ik word nu weer verwezen naar de technische dienst maar daar heb ik vorige keer ook geen terugkoppeling van ontvangen maar is er gewoon een nieuwe tv box opgestuurd.


4 reacties

Reputatie 1

@Yb2104 heb je gelegenheid om de app eens te testen op bijvoorbeeld Android TV? De kwaliteit is hetzelfde als de losse box. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yb2104, welkom op onze Community! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er staat een ticket open hiervoor. Dit kan een aantal dagen duren, geen zorgen, onze techneuten gaan voor je aan de slag.

Hi Tommie, dit probleem duurt al meer dan 1,5 maand en iedere keer krijg ik de mededeling dat het wordt opgelost en ik een terugkoppeling ontvang, maar dat gebeurt nooit. Mijn dochter moet er dagelijks achteraan om ook maar enige beweging te krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yb2104, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Er staan op dit moment twee tickets open, hier zijn nog geen nieuwe updates over. Geen zorgen, onze techneuten zijn het voor je aan het uizoeken. Zodra er meer bij ons bekend is wordt er contact met je opgenomen. Excuus voor de lange wachttijden. Weet dat ik voor je klaar sta. Als je ondertussen vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer