Beantwoord

TV beeld zwart en melding : TV systeemklok gelijk zetten App:20.2.97.1_build1-etv-vas-tvxagv

  • 13 November 2022
  • 3 reacties
  • 12786 Bekeken

Mijn TV blijft op zwart beeld staan, ook na opnieuw opstarten tv kastje en modem.

melding is :

 

TV systeemklok gelijk zetten App:20.2.97.1_build1-etv-vas-tvxagv

 

omdat ik in de slaapkamer nog een kastje heb, heb ik de 2 kastjes gewisseld.

het ligt aan het kastje, want het slaapkamerkastje doet het nu wel in de woonkamer.

graag een oplossing, ik heb sinds afgelopen maandag (nog geen week dus) tv van tmobile met glasvezel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 November 2022, 11:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nickvanloenen 

Kan je de stappen in dit topic eens doorlopen, hopelijk los je het probleem hiermee op.

Mijn TV blijft op zwart beeld staan, ook na opnieuw opstarten tv kastje en modem.

 

melding is :

 

 

 

TV systeemklok gelijk zetten App:20.2.97.1_build1-etv-vas-tvxagv

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Youcef goreine, welkom op onze Community!

Ik wil dat je ongestoord tv kunt kijken, ik help je hier graag mee. Zou je de stappen die in dit topic genoemd worden kunnen volgen? 

 

 

Werkt dit nou niet, kan je de TV Box dan een factory reset geven? Dit doe je zo:

 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Reageer