TV Box

  • 3 March 2023
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo, sinds vorige week vrijdag heb ik T-Mobile thuis. Een nieuwe TV Box die door Guidion op TV werd aangesloten deed het na installatie niet. De TV box doet het nog steeds niet. Een 2e nieuwe TV Box doet het wel. Ook na wisselingen van de box. Het probleem ligt dus aan de TV Box. Ik heb al vele hardware resets gedaan, kabels vervangen, modems aan/uit, etcetera maar de TV Box blijft hardnekkig hangen bij het inschakkelen. Kan er een vervangende TV Box gestuurd worden? 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @vandommelenjeroen, bedankt voor de toelichting, duidelijk verhaal! Ik ga ervoor zorgen dat er snel een vervangende TV Box jouw kant op komt. Stuur de oude gerust in dezelfde doos terug. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @vandommelenjeroen, welkom op de Community! Ik help je hier graag mee. Wat bedoel je precies met de TV Box blijft hardnekkig hangen bij het inschakelen? Hoor graag van je terug. 

Beste Tommie, meer in detail, het registratiescherm om de TV Box te registeren komt niet te voorschijn. Dus het scherm waar je het TV Klantnummer en de TV Pincode moet intoesten. Het scherm blijft donkergrijs/bijna zwart. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @vandommelenjeroen, bedankt voor de toelichting, duidelijk verhaal! Ik ga ervoor zorgen dat er snel een vervangende TV Box jouw kant op komt. Stuur de oude gerust in dezelfde doos terug. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Reageer