Beantwoord

TV Box

  • 25 May 2023
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Een vraag ik heb vandaag contact met jullie gehad ivm de tv box …….ik heb er een (dat hoorde ik net van degene die ik aan de telefoon had) uit 2016 een oude van Vodafone, ws wordt die omgeruild, maar mijn vraag is nu de nieuwe TV Box heeft die ok een audio ingang, deze oude die ik heb zit er wel een audio ingang op...ik heb nl nog een radio aan de TV Box hangen, ouderwets maar toch…

ik hoor graag van jullie, Bedankt

met vr gr

Eric de W

icon

Beste antwoord door eric 25 May 2023, 15:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

EricdeW,

 

helaas zul je de audio moeten verplaatsen naar je tv op de nieuwe box zit alleen een HDMI aansluiting.

bij een nieuwe tv niet van LG kun je de tmobile app gaan gebruiken.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Op de nieuwe box zit ook een 3.5 mm audio mogelijkheid.  Misschien heb je wel een ander verloop kabeltje nodig. 

Reputatie 1

Ja die zijner inderdaad maar dan moet je er wel vanuit gaan dat er dolby geluid op deze aansluiting zit en iets in mij zegt dat dit niet het geval is. De hardware van tmobile heeft hier wat op tegen.

Reputatie 7
Badge +14

Ik begrijp je niet @rwa15  . De 3.5 mm audio ANALOGE uitgang op de nieuwe tv box levert alleen stereo. Is bedoeld voor het aansluiten van de box op een versterker voor de radio zoals TS aangeeft.

Meer fancy audio codecs worden digitaal via HDMI afgewikkeld.

EricdeW,

 

helaas zul je de audio moeten verplaatsen naar je tv op de nieuwe box zit alleen een HDMI aansluiting.

bij een nieuwe tv niet van LG kun je de tmobile app gaan gebruiken.

 

 

bedankt voor je antwoord, ik heb inderdaad een LG van 4 jaar oud

Reputatie 1

Eric,

 

wat begrijp je niet de oude doos had spuit aansluiting waarop dolby was door te zetten richting sonos playback of andere randapp. Denieuwe doos heeft dit niet en moet je het geluid via de tv halen. Kwalitatief maakt dit niet uit maar er zijn genoeg mensen die deze aansluiting voor andere apparatuur gebruiken en nu dus met de gebakken peren zitten. Zou zeggen tmobile zorg dat alle redelijk recente smart tv’s de app kunnen gebruiken en zeker die van LG.

Reageer