Beantwoord

Tv box (amino) defect

  • 26 March 2019
  • 2 reacties
  • 1040 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi,

Ik ben in bezit van een tweetal tv boxen maar helaas is er een defect.
Hij kan namelijk geen verbinding maken met het internet en ik zie ook niet de achterkant groen oplichten als de UTP kabel erin zit. Het andere kastje werkt wel op deze aansluiting en ontvang dan ook zenders.

Hoe kunnen wij dit oplossen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sander 31 March 2019, 10:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @SYellow,

Hier help ik graag bij! Als één TV Box op beide plekken een probleem geeft, dan lijkt het vrij zeker dat deze TV Box een issue heeft. Ik heb nog een paar kleine checks:

  1. -Wat zijn de laatste twee karakters van het Mac adres van de TV Box met issues? Het Mac adres begint met 0003e6.
  2. -Zit de TV Box rechtstreeks aangesloten? Als er nu nog een router, switch of adapter tussenzit, kun je dan testen met een rechtstreekse verbinding?
  3. -Is de TV Box al eventjes van de stroom geweest? Zo nee, haal echt de stekker even uit het stopcontact.
Ik hoor graag, zodat we het snel kunnen verhelpen!
Reputatie 7
Badge +2
Hallo SYellow,

Gaat het kastje nog wel aan? (Blauw lampje aan de voorzijde) Of is deze helemaal "dood". Als het andere kastje op dezelfde aansluitingen (en voeding?) wel werkt dan is het duidelijk dat de tv box defect is. Je kan de servicedesk bellen om te vragen of ze een nieuwe tv box opsturen, of wachten totdat een T-mobile moderator van dit forum reageert.

Mvg. Marcel

Reageer