Tv box Amino hapert bij opstarten

  • 6 June 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, hier mijn zoveelste probleem de laatste tijd(vooral sinds update van T-mobile tv) bij T-mobile. Ik heb sinds een week of 2 een nieuwe tv box gekregen van jullie. De Amino 610X. Elke morgen of avond als ik de tv aan zet, gaat het opstarten zeer moeizaam van de tv box. 1 seconde beeld, dan weer zwart, weer een seconde beeld en dan weer zwart. Ik zet de tv box en tv dan een paar minuten uit en als ik geluk heb werkt het in 1 keer bij opnieuw aanzetten. Waar zit het probleem in denken jullie?

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hey @Arno149, ik kijk graag met je mee!

Ik wilde direct een lijnmeting doen, echter krijg ik hier geen informatie uit. Heb je toevallig een eigen router/modem aangesloten? Zo ja, zou je ons eigen modem kunnen aansluiten en de TV Box een harde reset kunnen geven, hier onder lees je hoe je dit kunt doent.

 

Amino Aria Factory Reset (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Arno149, ik kijk graag met je mee!

Ik wilde direct een lijnmeting doen, echter krijg ik hier geen informatie uit. Heb je toevallig een eigen router/modem aangesloten? Zo ja, zou je ons eigen modem kunnen aansluiten en de TV Box een harde reset kunnen geven, hier onder lees je hoe je dit kunt doent.

 

Amino Aria Factory Reset (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Reputatie 1

@Tommie ik heb gewoon de modem van jullie aangesloten. Ik heb de reset via het knopje aan de achterkant gedaan ( is dat anders dan reset via voeding losmaken?) Heb nu 2 dagen geen problemen gehad. Dus voor zover lijkt het opgelost. 

Reageer