TV box blijft zwart beeld geven

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Vandaag T mobile thuis pakket geïnstalleerd door monteur. Internet en telefoon werken goed, maar tv box geeft zwart beeld. In werkorder van de monteur wordt aangegeven, dat de STB groep hersteld moet worden. Na een hele dag wachten is de tv box nog steeds niet actief. Omdat de klantenservice onbereikbaar is even via deze manier.  Kunnen wij nog iets zelf doen of hoe wordt dit probleem verholpen?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Richard K, welkom op onze Community! Ik ben hier meteen voor je ingedoken en heb goed nieuws. Ik zie dat je sinds vanmorgen online moet zijn!  Zou je dit voor mij kunnen checken? Talk soon.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Richard K, welkom op onze Community! Ik ben hier meteen voor je ingedoken en heb goed nieuws. Ik zie dat je sinds vanmorgen online moet zijn!  Zou je dit voor mij kunnen checken? Talk soon.

Hi Tommie, vanochtend met een collega van jou gesproken. Hij heeft mij netjes te woord gestaan en geholpen om het probleem op te lossen. Tv box werkt nu naar behoren, dank!

Als nieuwe klant heb ik dit probleem ook, heb vanmorgen met de servicedesk gesproken, maar tot op heden is het nog niet opgelost. Probleem kan enkel door de servicedesk opgelost worden, alle andere mogelijke die hier besproken zijn werken niet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @robgrootd, je kan hier ook voor al je vragen terecht! Ik zie dat je gesproken hebt met onze klantenservice en dat er een ticker is aangemaakt. Ze gaan voor je aan de slag, wil je mij laten weten of alles is gelukt?

geen probleem, ik zal laten weten als het is gelukt. Had de hoop dat de telefoon het snelste was. We hebben namelijk ondanks het gebruik maken van de overstapservice wel 15 dagen zonder internet & tv gezeten. Dus hoop dat het nu snel werkt

Reageer