Beantwoord

Tv box gaat niet aan tv wel

  • 16 May 2022
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

Hallo, 

We hebben afgelopen donderdag internet en tv van Tmobile gekregen, alles netjes geïnstalleerd en het werkte. 

We zijn daarna direct weg gegaan voor een weekendje. Zondagavond thuis gekomen en nu wil al gelijk de tv box niet meer aan. De tv gaat wel aan. Oftewel we hebben nog geen minuut tv gekeken en hij doet het nu al niet meer.

Ik geloof dat ik hier niet echt blij van ga worden. 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 May 2022, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Deltadoor 

Internet werkt wel gewoon prima?

Zet je de tv aan met dezelfde afstandsbediening of met zijn eigen afstandsbediening? Anders zou je misschien eens de batterijen van de afstandsbediening kunnen controleren of misschien een andere stopcontact?

Reputatie 7

Hi @Deltadoor, wat heerlijk dat jullie een weekendje weg waren met dit mooie weer! Heel goed dat je hier direct aan de bel trekt, want hier gaan we iets aan doen. Super dat @Waqqas ook al tips geeft. Aanvullend hierop zou ik je ook willen adviseren om een factory reset van de TV Box uit te voeren. In dit wiki artikel lees je hoe je dit kunt doen: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | T-Mobile Community. Als je dit hebt uitgevoerd, kun je vervolgens de afstandsbediening opnieuw koppelen. Hoe je dit doet, kun je hier teruglezen: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community.

Laat je het aan ons weten of deze stappen het issue hebben opgelost? Ik hoor het graag, want ik wil dat jij volop van de tv kan genieten! 😊