Beantwoord

tv box iederedag op rood

  • 21 September 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Na de eerste set up (ongeveer en 2 maanden geleden) start mijn tv boxen niet meer automatisch op.

De 2 boxen staan alle 2 op een rood brandend ledje, de tv geeft als tekst Geen Signaal).

Als ik een power set up doe spring de box op blauw en start de tv op. Maar smorgen staan ze alle 2 weer op rood.

Voor de set up nooit problemen gehad.

Technische dienst heeft van hun uit smacht nog eens een set up gedaan maar helaas geen succes.

Wie kan mij  helpen.

Harry

icon

Beste antwoord door soepkip67 21 September 2021, 12:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @donkersharry ,

Even voor de duidelijkheid, je zet de tv box wel aan via de afstandsbediening en daarna de televisie? En kan je even duidelijk aangeven wat je allemaal doet en wat er precies niet werkt.

Via onderstaande link kan je ook veel informatie vinden.

https://community.t-mobile.nl/televisie-536

Ik snap het probleem, voorheen sprong de tv box nooit op standby, nu dus moet hem dus gewoon met de afstandsbediening aanzetten.

Bedankt voor de info.

Harry

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @donkersharry ,

Inderdaad, voorheen was er geen instelling dat de tv box op standby sprong. Dit gebeurt nu nadat er vier uur geen verandering is geweest, dus als je heel af en toe het volume wat harder en zachter zet, duurt het weer vier uur voordat de box eventueel op standby springt. Op de wensenlijst staat wel de wens om dit zelf uit te kunnen zetten.:wink: Het is dus afwachten of, en wanneer dit gebeurt.