Beantwoord

TV Box kan niet registreren

  • 18 February 2021
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Vorige week heb ik een nieuwe modem gekregen en moest ik de TV Box opnieuw registreren. Echter is het niet mogelijk om te registreren, omdat er niets ingevoerd kan worden bij klantnummer en pincode. 

Hier heb ik vorige week vrijdag uitgebreid telefonisch contact over gehad. Uiteindelijk is hiervoor een ticket bij de technische dienst ingediend. Toen ik maandag nog niets had gehoord, heb ik jullie maar weer gebeld. Bleek dat er niets met het ticket was gedaan omdat deze meteen weer was afgesloten. Er is toen handmatig een ticket ingediend, maar tot vandaag nog steeds geen reactie. 

Zojuist weer contact gehad met een van jullie medewerkers en nu kreeg ik te horen dat het nog steeds in onderzoek is een dat ik maar niet afwachten. 

Inmiddels zit ik dus al een week zonder tv. Ja, ik heb wel de mogelijkheid om via TV Anywhere te kijken, maar dat is niet ideaal aangezien de internet snelheid hier niet bar hoog is en tijdens primetime uren wil dit nog wel eens geregeld vastlopen.

Ben al jaren een zeer tevreden klant, echter gaat er de laatste maand erg veel mis. Na problemen met het internet, snelheid dat steeds wegviel, wat pas na een maand is opgelost omdat er niet eerder een monteur kom komen.  En een andere TV Box die geen connectie met het netwerk kon maken, nu dus weer dagen lang zonder TV.

Waarom moet ik hier zo lang op wachten? Kan er niet gewoon een nieuwe TV box gestuurd worden?

icon

Beste antwoord door Lisa 22 February 2021, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @kiniri,

 

Dankjewel voor jouw duidelijke onderbouwing! Ik ben direct in jouw gegevens gaan kijken om te zien of ik jou van een helder antwoord kan voorzien. Onze excuses dat jij hier langer op hebt moeten wachten, want je hoort gewoon lekker ongehinderd TV te kunnen kijken. Ik snap zelf ook niet wat hier precies is gebeurd, maar wat ik wel zie is dat er inderdaad een handmatige opdracht is aangemaakt. Ik heb goed nieuws voor jou! Er is een nieuwe TV Box onderweg naar jouw huis. De opdracht ligt al bij ons distributiecentrum, dus jij zal deze week de nieuwe TV Box ontvangen. De andere TV Box kun jij retour naar ons sturen. Hier lees je hoe je dat eenvoudig zelf kunt doen: 

Weet dat wij er voor jou alles aan doen omdat dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Laat het vooral weten als jij nog met andere vragen zit!

Reageer