Beantwoord

TV Box lampje knippert

  • 8 September 2019
  • 6 reacties
  • 1607 Bekeken

Als de TV box uit is is het lampje op de TV Box ROOD als deze aangaat gaat het lampje uit en blijft tijdens het TV kijken storend en willekeurig blauw/ wit knipperen ( als een kaarsvlam )
Best irritant als je TV aan het kijken bent, verder werkt alles goed
Het gaat om een TV box Entone model 510b
Op de voorkant zelfs nog Vodafone
icon

Beste antwoord door BeMu 8 September 2019, 16:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Gewoon er simpel weg een stukje (zwart) tape er over heen plakken, zelf zet ik nooit de tv box uit, alleen als ik meerdere dagen weg ven zoals bij vakantie
wat een kort door de bocht oplossing ik ga niet tegen een stuk tape aankijken, trouwens mag je spullen in bruikleen wel volplakken met tape?
Reputatie 7
Badge +1
Je heb maar een heel klein stukje tape nodig hooguit een paar centimeter net genoeg om het ledje er onder te krijgen.
Je mag natuurlijk altijd je box vol plakken met tape en stickers wat je maar mooi vind, als het er maar af is als de box teruggestuurd wordt.

Een huurhuis b.v. heb je ook in bruikleen daar mag je ook in schilderen, of dingen ophangen enz.
Je heb maar een heel klein stukje tape nodig hooguit een paar centimeter net genoeg om het ledje er onder te krijgen.
Je mag natuurlijk altijd je box vol plakken met tape en stickers wat je maar mooi vind, als het er maar af is als de box teruggestuurd wordt.

Een huurhuis b.v. heb je ook in bruikleen daar mag je ook in schilderen, of dingen ophangen enz.

Toch geen goed idee kan ook niet zien of de TV box aan of uit staat
Reputatie 7
Badge +1
Als de tv beeld geeft staat hij aan, bij geen beeld staat hij uit😀
Reputatie 7
Hi @Kloosterman, we hebben hier in het verleden naar gekeken maar jammer genoeg is er geen mogelijkheid om het LED'je te dimmen of uit te zetten, dit is ingebouwd in de hardware. De oplossing van @BeMu is in dit geval dus wel het meest praktisch 😉

Reageer