Beantwoord

TV Box levertijd

  • 13 March 2020
  • 49 reacties
  • 1296 Bekeken

wat is de levertijd van de tv box?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 March 2020, 14:52

Bekijk origineel

49 reacties

Bedankt @Brian!

@Piotr , Je had gelijk, hij is verzonden, maar net als de vorige keer met het instalatie pakket geen bericht via de mail met t&t code.

Kijken of het lukt om hem morgen op te halen bij het postnl punt, want ja, ik was niet thuis zoals voorspeld.

Hi @Piotr & @Brian, zouden jullie de activatie bij Ziggo Sport Totaal Go App willen checken voor mij? Krijg de foutmelding “combinatie van tv-klantnummer en tv-pincode is onjuist”. Ik gebruik de juiste gegevens vanuit de My T-Mobile omgeving (10 cijfers om 4 cijfers).

Reputatie 7

Hi @Kjeld.,

 

Ik zie dat het pakket inmiddels actief is. Je zou dus vanaf nu ook zeker gebruik moeten kunnen maken van de Ziggo Sport Totaal app. Kun je controleren of je de juiste app hebt gedownload: stappenplan Ziggo Sport Totaal.

 

Lukt het hiermee niet en weet je zeker dat je de juiste inloggegevens (kun je bij mij nog via privébericht verifiëren) gebruikt, dan heb je nog deze optie:

T-Mobile Thuis biedt ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van je TV-pakket. Verdere ondersteuning wordt door Ziggo Sport Totaal aangeboden via hun contactformulier.

 

Laat je weten of het hiermee lukt?

 

@Doornekamp33, ik hoor de laatste tijd vaker dat er niet vooraf een SMS of e-mail wordt verzonden. ga ik achteraan! Excuus dat het bij jou niet (of te laat) is verstuurd. 

Ach @Sander   Geen bericht is voor mij persoonlijk geen probleem, maar als je het hard nodig hebt en er komt dan weer een dag vertraging omdat die pas de volgende dag bij het post punt word afgeleverd kan het vervelend zijn.

Reputatie 7

We leven in een tijd waar je bij iedere bestelling keurig op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Dat doen wij normaal gesproken ook. Zeker als het gaat om een modem en persoonlijke communicatie, dan is het wel zo netjes om dit van tevoren aan te geven. We verwijzen hier ook naar op onze website, deze Community en in andere communicatie. Weet dus dat wij er alles aan doen om dit snel weer te herstellen. Aan jou @Doornekamp33, mijn excuus dat je nu de TV Box moet afhalen bij een afhaalpunt. Gelukkig neem je het ontspannen op, toch wil ik graag dat het gangbare proces weer hersteld wordt. :sunglasses:

@Sander, is zeker geen probleem om af te halen, had ik met bericht ook moeten doen, onze oide bezorger heeft een nieuwe wijk, voorheen had die de code van de sleutelkluis zodat die het afgesloten kon wegleggen, nu komt jan en alleman en die krijgen de code niet.

Nu moest ik toch naast het afhaalpunt zijn om mijn diner op te halen, kan dus in 1 moeite door, de TM doos zit nu onder de snelbinders en de biertjes hangen aan het stuur.;)

Maar idd, als je een proces hebt moet het wel werken, anders is het natuurlijk zinloos.

 

Een update na het uitpakken, wat klopt er niet aan deze brief, en dan heb ik het niet over dat dit vervangende apparatuur is maar een uitbreiding.

Er staat een grote fout in die niet gemaakt mag worden.

Reputatie 7

Hoi @Doornekamp33,

 

Oeps! Zat deze brief bij jouw pakketje? De tekst, de datum, het adres, deze brief hoort daar niet in te zitten. Was het wel aan jouw geadresseerd? Of is er per ongeluk een brief in jouw pakket gekomen die aan iemand anders gericht is (van een half jaar geleden)? Ik zie dat er staat ‘Beste klant', dit duidt erop dat het een soort algemene brief is. Ik ga het voor je na, excuus voor deze verwarrende brief! Ik begrijp niet wat hier mis is gegaan. 

@Sander, deze brief lag heel mooi bovenin de doos die aan mij gericht was, nu is het voor mij niet verwarrend omdat ik ondertussen door dit forum beter weet, maar iemand die niks weet stuurt hem zo naar Vianen.

Was dezelfde brief die bij het modem zat wat jij vorig jaar had opgestuurd.

@Sander@Ginny@Piotr , Word nu toch spannend, briefje in de bus dat de bezorging van een pakket van T-Mobile niet is gelukt, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik een reserve box in voorraad krijg of dat de Entone 515 omgeruild moet worden.

Of is er door de zetjes van jullie een fout gemaakt en krijg ik nu de box die oorspronkelijk door mij besteld is, na 4 weken, dan had @soepkip67 gelijk met zijn 4 weken voordat ik hem had gehad.

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Is nooit verkeerd om er 1 reserve te hebben. 🤣 Je weet het maar nooit. 😉😂

Klopt @soepkip67 , Maar gaat die het ook doen als ik hem probeer te gebruiken, staat me iets bij dat ze gerigistreerd staan en het anders niet doen, zoals een exemplaar van MP bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Doornekamp33, zoals ik het kan zien wordt er een Aria 610 TV Box naar je verstuurd met bijkomende unmanaged Niveo switch. Dit zal dan de box zijn die je oorspronkelijk besteld hebt, zo'n vier weken geleden inderdaad! 😅📺

Ik heb rondgevraagd hier op kantoor en onze plaatselijke techneut geeft aan dat je straks het beste de meest recent gearriveerde box kunt aansluiten. Zoals je terecht opmerkt: “staat me iets bij dat ze gerigistreerd staan en het anders niet doen, zoals een exemplaar van MP bijvoorbeeld.” → wanneer je de laatste box niet aansluit, zal er opnieuw een box worden verstuurd. Dit is gerelateerd aan een separaat issue met onze distributeur - daar gaan we weer. Sorry voor het ongemak, maar zo weet je in elk geval wat de procedure is. 

@Jason Gelukkig zit de vorige nog in de doos, kan ik die weer terug sturen, had hem wel even getest of die het deed.

Maar gaat in ieder geval goed met versturen.

Reputatie 7
Badge +16

Ja er blijven problemen opduiken! We pakken het allemaal op, maar het verdient momenteel nog niet de schoonheidsprijs. Bedankt wederom voor je medewerking!

Als je vakantie maar goed verlopen is.

Reputatie 7
Badge +16

Als je vakantie maar goed verlopen is.

Dat zeker, het was bloedheet in het Zuiden des lands, maar absoluut een mooie vakantie gehad! 😁🌞

Kijk, dat is goed nieuws, kun je weer een tijdje er tegenaan om ons gezeur aan te horen.:)

Nu moet ik nog even kwijt dat ik gisteravond om 21.58 de mail heb gehad dat morgen de TV box word bezorgt.

Komt verbetering in het systeem, mailtje had ik alleen afgelopen vrijdag gehad moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Kijk, dat is goed nieuws, kun je weer een tijdje er tegenaan om ons gezeur aan te horen.:)

Haha, een beetje gezeur mag ook wel! Nee hoor ik vind het altijd echt superleuk om weer terug te komen op de Community! 😁 

Nu moet ik nog even kwijt dat ik gisteravond om 21.58 de mail heb gehad dat morgen de TV box word bezorgt.

Komt verbetering in het systeem, mailtje had ik alleen afgelopen vrijdag gehad moeten hebben.

Er zit zeer zeker schot in, nu gaan we er nog voor zorgen dat je bijtijds een bevestigingsmail krijgt en niet achteraf. Zat er een unmanaged switch in de doos trouwens?

Ja die switch zat er ook in, weet alleen nog niet waarom, had er niet om gevraagt en ook niet nodig, als de verzendproblemen zijn opgelost wil ik namelijk de opname box retour sturen, ding past niet meer in de kast waar die nu in staat.

Maar met verzendmail, dit is de eerste keer in heel de T-Mobile geschiedenis hier in huize Doornekamp dat ik er 1 krijg, was steeds een verrassing dat er wat kwam, maakt mij niet zoveel uit, komt altijd wel in huis.

Reputatie 7
Badge +16

Je hebt de switch gekregen omdat het systeem denkt dat je nu drie TV Boxen hebt en een switch bij Draytek en Huawei benodigd is om een derde aan te kunnen sluiten (zonder firmware update op de Huawei heb je nog geen APAS). 

Ik ben blij dat je deze keer toch een verzendbevestiging hebt gehad, nu nog op tijd laten komen en we kunnen weer vooruit! 

Stijgende lijn zit er idd in, maar wel schorvoetend, hij mag wel wat steiler worden.

 

Kan de switch terug als ik de Entone uit mijn Abbo haal, doe er toch niks mee, ik heb 1 switch in het systeem zitten en die werkt prima, hoop wel dat die ook bij Apas blijft werken, de TL-SG105 Unmanaged zit er tussen.

 

Maar denk dat op dit moment belangrijker is dat de startpakketten op tijd verstuurd gaan worden, net als de aanvullingen, die kleinigheidjes als een verzendbevestiging zijn niet zo erg spannend, een aansluiting hebben zonder modem of tv box is wat dramatischer, zeker als het een maand of langer duurt om dat voor elkaar te krijgen, KPN kan bijvoorbeeld in 7 dagen een lijn opleveren, dan was voor mij de keuze wel redelijk simpel als ik geen pakket kreeg, ik zou er hooguit een week op wachten.

Reputatie 7
Badge +16

@Doornekamp33 Je mag de switch zeker terugsturen zodra de Entone uit je abonnement gehaald is. 

“Maar denk dat op dit moment belangrijker is dat de startpakketten op tijd verstuurd gaan worden, net als de aanvullingen, die kleinigheidjes als een verzendbevestiging zijn niet zo erg spannend, een aansluiting hebben zonder modem of tv box is wat dramatischer, zeker als het een maand of langer duurt om dat voor elkaar te krijgen”

Daar ben ik het volledig mee eens! We moeten alles uit de kast trekken om dit te verhelpen. Uiteraard is het van groot belang dat de verzendissues als eerste opgelost worden, dat staat buiten kijf. Ik hoop echt dat er op de achtergrond ook gekeken wordt naar het hoe en waarom en niet alleen naar de oplossing. Zeker omdat we eerder dit jaar al eens verzend/distributie-issues hebben gehad, is het noodzaak te weten waar het probleem ligt. Zo kun je het in de toekomst voorkomen. Om er maar een cliché uit te gooien: voorkomen is beter dan genezen.

Reageer