Beantwoord

TV Box levertijd

  • 13 March 2020
  • 49 reacties
  • 1292 Bekeken

wat is de levertijd van de tv box?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 March 2020, 14:52

Bekijk origineel

49 reacties

Dat is je goed gelukt @Piotr  nu hopen dat die ook aankomt, ben de komende 2 dagen niet thuis, dus even kijken of de buren hem aan willen nemen.:wink:

Reputatie 7
Badge +16

@Doornekamp33 Je mag de switch zeker terugsturen zodra de Entone uit je abonnement gehaald is. 

“Maar denk dat op dit moment belangrijker is dat de startpakketten op tijd verstuurd gaan worden, net als de aanvullingen, die kleinigheidjes als een verzendbevestiging zijn niet zo erg spannend, een aansluiting hebben zonder modem of tv box is wat dramatischer, zeker als het een maand of langer duurt om dat voor elkaar te krijgen”

Daar ben ik het volledig mee eens! We moeten alles uit de kast trekken om dit te verhelpen. Uiteraard is het van groot belang dat de verzendissues als eerste opgelost worden, dat staat buiten kijf. Ik hoop echt dat er op de achtergrond ook gekeken wordt naar het hoe en waarom en niet alleen naar de oplossing. Zeker omdat we eerder dit jaar al eens verzend/distributie-issues hebben gehad, is het noodzaak te weten waar het probleem ligt. Zo kun je het in de toekomst voorkomen. Om er maar een cliché uit te gooien: voorkomen is beter dan genezen.

Ja dat zou ook gewoon normaal moeten zijn, vandaag bestellen, morgen inpakken en versturen derde dag in huis.

Maar ergens in dit proces gaat bij de nieuwe distributie iets mis, of de bestellingen komen niet door vanaf T-Mobile, of truus moet alles handmatig opschrijven en vergeet wel eens wat of zoiets.

Bij ons is vandaag tot 18 uur bestellen en morgen in huis voor een grote klant, en dan hebben we het over 10 tot 15 trailers vol, en dat moet ook nog allemaal gepikt worden in rolcontainers, zal TM niet aan komen denk ik.

Klopt @soepkip67 , Maar gaat die het ook doen als ik hem probeer te gebruiken, staat me iets bij dat ze gerigistreerd staan en het anders niet doen, zoals een exemplaar van MP bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +15

@VinChai 

Bedoel je dat je een nieuwe tv box hebt besteld omdat de andere defect was? In dat geval zou je hem binnen een aantal werkdagen kunnen ontvangen mits alles juist is geregeld.

@Jason Gelukkig zit de vorige nog in de doos, kan ik die weer terug sturen, had hem wel even getest of die het deed.

Maar gaat in ieder geval goed met versturen.

Bedankt voor je antwoord. Ik wacht nog even en kom er dan later op terug. 

Kijk, dat is goed nieuws, kun je weer een tijdje er tegenaan om ons gezeur aan te horen.:)

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Inderdaad, de communicatie kan en moet beter. Ook het verzenden van apparatuur kan en moet sneller. En ook moet ik je gelijk geven dat er geen verbetering zichtbaar is. Zit al vanaf de periode dat het Vodafone was er is in die tijd wel wat veranderd en zeker niet alles ten goede. Maar wat problemen betreft heb ik denk ik geluk. Het valt bij mij wel mee. Kom bij UPC vandaan na 4 maanden problemen die ze niet konden oplossen ben ik overgestapt. En nu zit ik nog steeds hier😊

Hoi @Ginny , Ik wacht het wel af, we zitten nu op werkdag 6.

@soepkip67, Ik vind het niet erg om te wachten, heb de tijd, zit niet zonder TV.

@Bemu, idd max 3 dagen zou normaal zijn, Vianen flikt het de volgende dag al.

Dus idd, die nieuwe distributie partner is geen groot succes, nog nooit zoveel klachten gelezen over pakketten die niet verstuurd worden.

Hoi @Piotr, kan je dit ook voor mij nachecken?

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Wat Bemu ook al zegt, binnen drie dagen zou toch moeten kunnen bij standaard producten. Heb het bij het vorige distributiebedrijf meegemaakt eerste box binnen na 3 dagen deze bleek defect de volgende box was na 2 dagen binnen. 

Dat zijn normale levertijden. 😏

Reputatie 7

Hey @Doornekamp33,

Ik heb vandaag het bericht ontvangen dat je nieuwe TV Box vandaag wordt verzonden. :relaxed:  Bedankt voor je geduld! 

​​​​Hey @Kjeld.,

Wanneer ik je gegevens bekijk dan zie ik dat je bestelling van een TV Box op 27 juli niet meer is doorgezet. Begrijp ik het goed dat je nu nog één TV Box erbij wenst te bestellen? Zo ja, dan maak ik dat graag voor je in orde. 

@Sander@Ginny@Piotr , Word nu toch spannend, briefje in de bus dat de bezorging van een pakket van T-Mobile niet is gelukt, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik een reserve box in voorraad krijg of dat de Entone 515 omgeruild moet worden.

Of is er door de zetjes van jullie een fout gemaakt en krijg ik nu de box die oorspronkelijk door mij besteld is, na 4 weken, dan had @soepkip67 gelijk met zijn 4 weken voordat ik hem had gehad.

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

Is nooit verkeerd om er 1 reserve te hebben. 🤣 Je weet het maar nooit. 😉😂

@Jason, weet dat je vakantie hebt maar als je terug komt heb je misschien tijd om deze te beantwoorden.

Als je een extra TV box besteld, hoe lang mag het dan duren voor die binnen komt?

Vind 5 werkdagen dus best te lang eigenlijk, en die wacht ik nu al en nog geen beweging in het geheel gezien, wel iets, dat er in de My T-Mobile staat dat ik vanaf 18/7 een derde box in het pakket heb a 5 euro.

Reputatie 7
Badge +16

Kijk, dat is goed nieuws, kun je weer een tijdje er tegenaan om ons gezeur aan te horen.:)

Haha, een beetje gezeur mag ook wel! Nee hoor ik vind het altijd echt superleuk om weer terug te komen op de Community! 😁 

Nu moet ik nog even kwijt dat ik gisteravond om 21.58 de mail heb gehad dat morgen de TV box word bezorgt.

Komt verbetering in het systeem, mailtje had ik alleen afgelopen vrijdag gehad moeten hebben.

Er zit zeer zeker schot in, nu gaan we er nog voor zorgen dat je bijtijds een bevestigingsmail krijgt en niet achteraf. Zat er een unmanaged switch in de doos trouwens?

Reputatie 7
Badge +1

Als het om een box gaat die gewoon uit voorraad geleverd wordt lijkt me het niet zo moeilijk om vandaag besteld morgen in huis te hanteren.

Als het tenminste een beetje modern distributie bedrijf is, welke geautomatiseerd werkt.

Hi @Piotr, ik zou niet zo goed weten waarom die bestelling niet is doorgezet. Dus graag in orde maken, dank hiervoor. Dus voor de goede orde: ik ontvang graag in totaal één tv box.

Ja die switch zat er ook in, weet alleen nog niet waarom, had er niet om gevraagt en ook niet nodig, als de verzendproblemen zijn opgelost wil ik namelijk de opname box retour sturen, ding past niet meer in de kast waar die nu in staat.

Maar met verzendmail, dit is de eerste keer in heel de T-Mobile geschiedenis hier in huize Doornekamp dat ik er 1 krijg, was steeds een verrassing dat er wat kwam, maakt mij niet zoveel uit, komt altijd wel in huis.

Reputatie 7

Hoi @Doornekamp33,

 

Oeps! Zat deze brief bij jouw pakketje? De tekst, de datum, het adres, deze brief hoort daar niet in te zitten. Was het wel aan jouw geadresseerd? Of is er per ongeluk een brief in jouw pakket gekomen die aan iemand anders gericht is (van een half jaar geleden)? Ik zie dat er staat ‘Beste klant', dit duidt erop dat het een soort algemene brief is. Ik ga het voor je na, excuus voor deze verwarrende brief! Ik begrijp niet wat hier mis is gegaan. 

@Sander, deze brief lag heel mooi bovenin de doos die aan mij gericht was, nu is het voor mij niet verwarrend omdat ik ondertussen door dit forum beter weet, maar iemand die niks weet stuurt hem zo naar Vianen.

Was dezelfde brief die bij het modem zat wat jij vorig jaar had opgestuurd.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @VinChai 

Als je een bestelling hebt geplaatst dan ontvang je deze gewoon bij het installatie pakket, dat is ongeveer een week voor de installatie datum.

Reputatie 7
Badge +16

Je hebt de switch gekregen omdat het systeem denkt dat je nu drie TV Boxen hebt en een switch bij Draytek en Huawei benodigd is om een derde aan te kunnen sluiten (zonder firmware update op de Huawei heb je nog geen APAS). 

Ik ben blij dat je deze keer toch een verzendbevestiging hebt gehad, nu nog op tijd laten komen en we kunnen weer vooruit! 

Dank je, maar ik installeer zelf, alleen de box aansluiten. De vraag is hoelang na bestelling box wordt hij geleverd. 

 

Reageer