Beantwoord

TV box loopt vast

  • 23 March 2017
  • 3 reacties
  • 2551 Bekeken

Ik ben een ex- Vodafone- thuis gebruiker. Mijn TV box loopt nu vast en reageert ook niet meer op de afstandbediening. Paar keer power reset helpt niet en ook de reset knop heeft niet geholpen.
Wat kan het probleem zijn?

😞
icon

Beste antwoord door Sander 28 March 2017, 15:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi sonotarv, welkom op het forum!

Deze pagina geeft uitleg over veel voorkomende issues. Maar je hebt al een aantal punten zelf behandeld lees ik.

Ik heb nog een aantal checks:
-Heb je ook de fabrieksreset uitgeprobeerd?
-Kun je ook het modem even van de stroom halen? Als het kan, het liefst ook een fabrieksreset van het modem.
-Is de TV Box direct bekabeld op het modem? Zit er dus geen adapter of verlengstukje tussen? In de regel: hoe meer er tussen zit, hoe meer er mis kan gaan.
-Kun je testen met een andere Internetkabel? Een kabelbreukje kan makkelijk ontstaan en zo de TV Box ontregelen.

Poe, een hoop vragen! Waarom? :? Ik hoop dat we op deze manier kunnen uitsluiten waar het haperen vandaan komt. Om het daarna natuurlijk te kunnen verhelpen!
HIer al een maand hetzelfde probleem, dagelijks loopt hij 4 of 5 keer vast.meerdere keren flip gedaan, blij het probleem houden, om gek van te worden want zoiets is dan altijd net onder een spannend programma of tijdens het weer...
Reputatie 7
Hey @itsmees,

Dat is niet al te best! Ervaar je dit probleem nog steeds? Ik wil je dan vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Reageer