TV Box: na update werkt het niet meer goed

  • 22 May 2023
  • 14 reacties
  • 228 Bekeken

Sinds de update werkt onze tv box niet meer naar behoren. Tijd is niet meer te zien , er staan nu alleen maar twee blauwe puntjes. Bij het aanzetten van de box geeft ie aan dat de verbinding verbroken is en er opnieuw verbonden moet worden. Dit is elke keer als de box is uitgeweest en weer aangaat. Als de box dan eindelijk weer verbinding heeft dan moet je zappen om beeld te krijgen. Beeld blijft gewoon zwart als je niet zapt.

Ik vind deze update dus totaal geen verbetering.

Wij hebben alles al geprobeerd wat er allemaal geschreven en gezegd word maar verbetering zit er niet in. 
 

Word dit op termijn opgelost of word het alleen maar erger ? En wat is de oplossing hiervoor ?

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Robijster3269, welkom op de Community! 🙋‍♂️

De klok is inderdaad niet meer zichtbaar in standby-modus; dit komt door een bug en wordt spoedig opgelost. Het probleem met de box zelf klinkt ook herkenbaar en zou via een factory reset hersteld moeten worden: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | T-Mobile Community. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat alle opgenomen programma's en films gewist worden bij een harde reset. 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Robijster3269, welkom op de Community! 🙋‍♂️

De klok is inderdaad niet meer zichtbaar in standby-modus; dit komt door een bug en wordt spoedig opgelost. Het probleem met de box zelf klinkt ook herkenbaar en zou via een factory reset hersteld moeten worden: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | T-Mobile Community. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat alle opgenomen programma's en films gewist worden bij een harde reset. 

Sinds de update werkt onze tv box niet meer naar behoren. Tijd is niet meer te zien , er staan nu alleen maar twee blauwe puntjes. Bij het aanzetten van de box geeft ie aan dat de verbinding verbroken is en er opnieuw verbonden moet worden. Dit is elke keer als de box is uitgeweest en weer aangaat. Als de box dan eindelijk weer verbinding heeft dan moet je zappen om beeld te krijgen. Beeld blijft gewoon zwart als je niet zapt.

Ik vind deze update dus totaal geen verbetering.

Wij hebben alles al geprobeerd wat er allemaal geschreven en gezegd word maar verbetering zit er niet in. 
 

Word dit op termijn opgelost of word het alleen maar erger ? En wat is de oplossing hiervoor ?

Hoi @Robijster3269, welkom op de Community! 🙋‍♂️

De klok is inderdaad niet meer zichtbaar in standby-modus; dit komt door een bug en wordt spoedig opgelost. Het probleem met de box zelf klinkt ook herkenbaar en zou via een factory reset hersteld moeten worden: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? | T-Mobile Community. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat alle opgenomen programma's en films gewist worden bij een harde reset. 

Hi @Jason In de beschrijving van de fabrieksreset staat dat ik dat niet zelf kan omdat ik een Entone Amulet hebt. Er staat dat dat op afstand moet gebeuren.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Robijster3269, zou jij jouw klantnummer in je Community profiel willen zetten? Op je e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Geef een seintje zodra dit is gedaan, dan ga ik op onderzoek uit. Laat mij gelijk weten of je akkoord geeft voor een reset van afstand (en jouw opnames dus verdwijnen). Dankjewel!

Hi @Robijster3269, zou jij jouw klantnummer in je Community profiel willen zetten? Op je e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Geef een seintje zodra dit is gedaan, dan ga ik op onderzoek uit. Laat mij gelijk weten of je akkoord geeft voor een reset van afstand (en jouw opnames dus verdwijnen). Dankjewel!

Hi @Cheyenne , klopt staat op naam van mijn vrouw. Klantnummer is inmiddels toegevoegd aan mijn Community profiel. Uiteraard geef ik toestemming om op afstand de reset uit te voeren. Dank je wel voor de genomen moeite

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Robijster3269, super bedankt! Ik zie dat er inmiddels een omruiling van de TV Boxen is geregeld. Vandaag komt de gloednieuwe TV Box bij je aan, je hebt hierover een mail ontvangen van DHL. Zullen we dit samen afwachten? Na het installeren van deze TV Box heb je geen problemen meer. De oude TV Box hoeven we niet terug, deze kun je afgeven bij een milieupunt. Dit komt helemaal goed - hou je dit topic op de hoogte?

Als je weer wilt opnemen, vergeet dan niet om Cloud Opnemen te activeren in My T-Mobile!

Hi @Robijster3269, super bedankt! Ik zie dat er inmiddels een omruiling van de TV Boxen is geregeld. Vandaag komt de gloednieuwe TV Box bij je aan, je hebt hierover een mail ontvangen van DHL. Zullen we dit samen afwachten? Na het installeren van deze TV Box heb je geen problemen meer. De oude TV Box hoeven we niet terug, deze kun je afgeven bij een milieupunt. Dit komt helemaal goed - hou je dit topic op de hoogte?

Als je weer wilt opnemen, vergeet dan niet om Cloud Opnemen te activeren in My T-Mobile!

Hi @Cheyenne kan je mij vertellen hoe ik in my t mobile kan inloggen ? Als ik dat nu doe kom ik alleen maar in de mobiele abonnementen terecht en niet bij de tv waar ik Cloud Opnemen kan activeren.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Robijster3269, heb jij al een mail gekregen met de instructies om je abonnementen te koppelen? Dat gaat via deze instructie. Als je deze volgt, moet het helemaal goed komen. Je kunt dan kiezen voor Abonnement toevoegen en dan de stappen doorlopen. Zo kun je in de app zowel Thuis als je mobiele abonnement bekijken. 

Bij mij hetzelfde probleem.. sinds de update werkt mijn tv box niet meer zoals het moet.. moet hem steeds van de stroom halen en dan weer opnieuw opstarten. Heb er 19 mei ook een melding van gemaakt en al een paar x gebeld maar nog steeds geen reactie gekregen. 
is het mogelijk dat ik een nieuwe tv box krijg? Want dit is onbegonnen werk :-( 

Reputatie 5
Badge +3

Dit kan zeker @Browninini! Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

@Ishana oh super! Als dat kan helemaal blij ermee 👍🏼

Reputatie 7
Badge +4

Super @Browninini, ons distributiecentrum heeft inmiddels al de wijziging ontvangen, ik verwacht dat ze snel de TV Box zullen verpakken. Je zal snel van ons per email de DHL Track & Trace code toegestuurd krijgen.

Wij gaan hier voor je achteraan, je kan snel genieten van de nieuwe TV Box! 😃

Goedendag.

Sinds de nieuwe update is er steeds de foutmelding: geen internet verbinding wanneer ik de tv box opstart. ( tv box met opneem functie)

wanneer ik de stroom eraf haal en opnieuw op laat starten dan is het probleem weg. Maar de volgende dag weer idem.

graag hiervoor een oplossing! Wordt mij ook een nieuwe box toe gezonden??

groet Maikel

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maikelsanne, fijn dat je hier melding van maakt, ik los het graag voor je op! Zojuist heb ik al gereageerd op je reactie in dit andere topic: tv kastje geeft storing aan. Graag wil ik je verzoeken om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie helder en adequaat blijft. 

Ik help je graag om snel weer ongeremd te kunnen genieten! 😃

Reputatie 7
Badge +16

Begrijpelijk dat er in losse topics gereageerd wordt en absoluut geen ramp, maar laten we proberen het binnen één algemeen topic te houden zodat we het overzicht bewaren: Verzameltopic: Problemen Entone na update naar T-Mobile TV | T-Mobile Community. Mochten er volgende reacties in dit topic komen (waarin ik nu reageer), dan zal ik die meteen verplaatsen naar het verzameltopic en zal ik dit topic sluiten zodat we daarin verder kunnen gaan.

Reageer