Beantwoord

TV Box omruilen voor opnamefunctie

  • 22 January 2019
  • 10 reacties
  • 578 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
Goedendag
Wil graag een tv box met harddisk recorder ontvangen
icon

Beste antwoord door Sander 30 January 2019, 11:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Dan zal je abonnement moeten worden aangepast. Bel hiervoor even de klantenservice.
Reputatie 7
Hey @Thorry,

Dit kan ik voor je regelen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan komt het in orde!
Reputatie 1
Hey @Thorry,

Dit kan ik voor je regelen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan komt het in orde!

Hoi ze zeggen dat de snelheid te laag is wat is hier aan te doen
Reputatie 7

Hey @Thorry,

Dit kan ik voor je regelen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan komt het in orde!
Hoi ze zeggen dat de snelheid te laag is wat is hier aan te doen


Oef dan kan het zijn dat er op jouw adres een te lage snelheid mogelijk is om een tweede TV Box aan te vragen of om te wisselen. Dit heeft ermee te maken dat de TV Box met opnamefunctie meer van je bandbreedte afsnoept.
Reputatie 1
Het zou gaan om omwisseling is dit dan mogelijk of niet
Reputatie 7
Hi @Thorry ,

In dit topic geef ik je uitleg waarom het niet op jouw adres mogelijk is om de TV Box met opnamefunctie te bestellen: abonnement wijzigen:

Hi @Thorry, de bandbreedte (of maximaal haalbare snelheid) is afhankelijk van de afstand van jouw huis tot de wijkcentrale. Deze snelheid is dus niet aan te passen. Bij T-Mobile Thuis hanteren wij een ondergrens van 12 Mbps. Dit doen wij zodat wij de kwaliteit kunnen waarborgen van onze diensten. Op jouw adres is deze snelheid net haalbaar. Ik denk graag met je mee om terug TV programma's terug te kunnen kijken. Als alternatief kun je gebruikmaken van Uitzending Gemist (tot 10 dagen!) via de TV Box of terugkijken via de TV Anywhere app. Met de app heb je toegang tot veel meer zenders waar je tot zeven dagen terug kan kijken.


Het is volgens de huisregels niet toegestaan om dezelfde vraag in verschillende topics te stellen. Dit doen we omdat we op die manier het overzicht beter kunnen behouden. Toch wil ik je hier antwoord geven, zodat het algemene topic niet op een zijspoor komt.

We kunnen de TV Box dus niet omwisselen, zodat deze dan half werkt. We staan voor kwaliteit en dat bieden we alleen als de bandbreedte het ook aankan. Met de TV Box die je nu hebt, kun je niet opnemen, maar heb je wel de kwaliteit waar wij voor staan.
Reputatie 1
Wat kost het om alles terug te sturen en het abonnement op te zeggen
Reputatie 1
Graag een reactie
Reputatie 7
Badge +14
Graag een reactie

Hoe je thuis producten moet opzeggen staat hier: https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/opzeggen/
Als je nog in contractstermijn zit zal de afkoop som de nog lopende maanden zijn. Dat zal de klantenservice voor je kunnen uitrekenen. Als je al buiten je contractstermijn zit heb je alleen met het opzegtermijn te maken zonder extra kosten.
Reputatie 7
Wat @eric_2 zegt, is helemaal juist! Ook zou je eventueel je TV pakket helemaal stop kunnen zetten en je internet abonnement kunnen behouden. Jammer als je toch besluit om ons te gaan verlaten!

Reageer