Beantwoord

tv box ondersteund geen 4K?

  • 10 March 2023
  • 4 reacties
  • 488 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wij hebben sinds kort een 4K tv en nu zegt onze tv box van entone dat er een fout is opgetreden en komt er heel kort beeld en dan is het beeld weer zwart. Klopt het dat deze box het beeld niet ondersteund?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 10 March 2023, 11:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Is het niet mogelijk om gebruik te maken van een app, voor een aantal merken is er een app beschikbaar o.a. voor LG en Samsung ook voor Philips en misschien ook voor andere merken.

Als alles goed werkt kunt u de box opzeggen, en betaald u per maand heel iets minder

Nee, helaas niet. We kunnen geen apps toevoegen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TammyK 

Welke modem/router heb je van T-Mobile? Je hebt nog wel een wat oudere tv kastje, een moderator zou deze misschien voor je kunnen omruilen en migreren naar het nieuwe T-Mobile platform indien je nog het oude ITV hebt.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @TammyK, ik heb meteen met je meegekeken. Het valt mij gelijk op dat je via ons geen TV Box hebt besteld. Je hebt dus wel een TV abonnement maar zonder een box. Is de Entone box misschien van een oud abonnement van ons of een andere provider? Dit zal namelijk niet werken en ik kan je dan niet ondersteunen. Mocht de TV Box inderdaad van een oud abonnement van ons zijn, dien je deze te retourneren via de instructies die je hebt gekregen. Je kunt via je huidige abonnement in My T-Mobile een nieuwe TV Box bestellen!

Reageer