Beantwoord

TV box 's nachts op Power gezet

  • 16 June 2022
  • 9 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Regelmatig, waarschijnlijk bij nachtelijk onderhoud, wordt mijn Amino Aria TV box 's nachts uit de standby gehaald. Het vervelende is, dat de box dan ook aan blijft staan. Ik weet dat ik dat niet zelf heb gedaan, omdat in dit geval ook het volume van de box op maximaal gezet is en dat is niet mijn instelling.
Dit is irritant en ook zeker niet energie-bewust.
Svp de onderhoudsprocedure uitbreiden met het weer terug zetten van de box in de Standby -stand

met vriendelijke groet,

Kees

icon

Beste antwoord door Lisa 18 August 2022, 12:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @kees88,

Toevallig is T-Mobile hier al mee bezig. Bij de volgende update van het tv-platform wordt er na het opnieuw opstarten van de tv-box een scherm getoond waarop staat dat de box opnieuw is opgestart. Je moet dan eerst op OK drukken op de afstandsbediening om tv te kijken. Dit voorkomt dat de tv ‘s nachts plotseling aan gaat. Het scherm verschijnt alleen na het opnieuw opstarten. Als je de box met de afstandsbediening op stand-by hebt gezet en hem daarna weer aan zet, krijg je dit scherm niet.

Reputatie 1

Hoi @TMTV 

Dank voor je snelle reactie. Alleen lees ik hier niet dat de TV box weer automatisch op standby gaat. Daar gaat het mij namelijk om.

Reputatie 7
Badge +3

@kees88 Ik heb het even getest (1 uur aan laten staan) en de box gaat inderdaad niet automatisch op stand-by. Dat zou wel een goed idee zijn. De moderators lezen mee en ik hoop dat ze deze suggestie meenemen bij een toekomstige update.

Reputatie 7
Badge +2

Als ik naar het aantal updates kijk bij zowel internet als tv welke in mijn geval sinds begin 2014 dat ik klant ben bij Vodafone/T-Mobile zijn uitgerold kan ik deze makkelijk op de vingers van 1 hand tellen.

Daarmee bedoel ik de updates welke van te voren worden gemeld zowel via de mail als op de site

Reputatie 1

@BeMu: de situatie die ik beschrijf, treedt vaker op. Twee of drie keer per kwartaal zijn er blijkbaar niet aangekondigde operaties mbt de TV Box.

Reputatie 7
Badge +2

@kees88 Er zou wat betreft updates van de tv box een verschil kunnen zijn tussen het oude platform en het nieuwe, aangezien er veel problemen zijn met het nieuwe platform zullen daar veel updates zijn.

Hier nog het oude platform welke perfect werkt dus ook geen updates nodig

Reputatie 7
Badge +3

Hoe vaak er updates worden gedaan weet ik niet precies. Ze worden alleen aangekondigd als er zichtbaar iets verandert of als je iets merkt tijdens de update, bijvoorbeeld bij werkzaamheden aan het netwerk waarbij 's nachts de verbinding wegvalt. Het zou ook kunnen dat de tv-box om de zoveel tijd automatisch gereset wordt om fouten te voorkomen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kees88,

Superbedankt voor je bericht en duidelijke omschrijving van het signaal! We kunnen je suggestie en feedback enorm waarderen en zetten dit dan ook met alle liefde door naar ons gespecialiseerde tv-team. Op die manier kunnen we aan de slag om de service en de tv-dienst te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor je scherpe blik!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @kees88, ik wil je graag laten weten dat de tv-specialisten jouw feedback hebben meegenomen! Zij gaan kijken wat ze hiermee kunnen. Nachtelijks onderhoud is al aangepast. Er wordt nu een scherm getoond met ‘druk op ok om tv te kijken’ in plaats van NPO 1 die start met spelen. Als je nog eens feedback hebt, geef het dan gerust weer door. 

Reageer