TV box start niet door

  • 1 June 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Al sinds de levering van mijn internet & TV pakket gestart is krijg ik mijn TV kastje niet aan de praat. Hij maakt verbinding en dan blijft het scherm op zwart. Ik heb alle reset combinaties (ONT, modem, kastje) geprobeerd en er verschillende verse netwerkkabels tussen gezet. Het blijft hetzelfde. Het internet werkt verder top. Nu heb ik dit probleem hier op het forum meer voorbij zien komen en is er daar oa een mislukte update push benoemd. Ik zou hier graag naar willen laten kijken. De TV anywhere app werkt voorlopig ok als pleister maar ik betaal extra voor dat tv kastje.

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @iveau86, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Daarom krijg ik geen volledige meting. Zou je ons eigen modem willen aansluiten en daar je TV Box bekabeld mee willen verbinden, werkt het dan wel? Kan je mij een bericht sturen als je ons eigen modem hebt aangesloten? Dan kan ik het modem en de TV Box uitlezen! Hoor het graag.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @iveau86, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Daarom krijg ik geen volledige meting. Zou je ons eigen modem willen aansluiten en daar je TV Box bekabeld mee willen verbinden, werkt het dan wel? Kan je mij een bericht sturen als je ons eigen modem hebt aangesloten? Dan kan ik het modem en de TV Box uitlezen! Hoor het graag.

Hi @iveau86, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Daarom krijg ik geen volledige meting. Zou je ons eigen modem willen aansluiten en daar je TV Box bekabeld mee willen verbinden, werkt het dan wel? Kan je mij een bericht sturen als je ons eigen modem hebt aangesloten? Dan kan ik het modem en de TV Box uitlezen! Hoor het graag.

Hoi Tommie,

Dat klopt, uiteraard heb ik het eerst ook met de T-mobile modem geprobeerd. Hij staat nu direct aangesloten, dus je zou er nu bij moeten kunnen.

Reputatie 7
Badge +9

@iveau86 bedankt voor je snelle reactie!

Ik krijg inderdaad nog steeds geen duidelijke informatie van de TV Box uit de lezing. Het is bekend bij ons dat sommige TV Boxen, na onze update, zwart beeld geven. Ik heb daarom besloten om je TV Box om te ruilen. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is je bestelling te volgen in de My T-Mobile! Kan je mij laten weten of het hierna wel werkt? Hoor het graag!

Reageer