Beantwoord

TV box voor opnemen en pauzeren

  • 8 June 2019
  • 9 reacties
  • 3374 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Nieuwe bestelling geplaatst T-Mobile Thuis (glasvezel internet + TV + bellen).
Hoe kan ik een TV box ontvangen waarmee ik ook kan opnemen en pauzeren? Ik kan dit nog niet aangeven in Mijn T-Mobile Thuis omdat de bestelling nog loopt.
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 16:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Had je tijdens het bestellen gekozen dat je ook wilt opnemen?



Groet,
Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond @BLvB,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Wat @Pilovali zegt klopt. Maar misschien ben je het vergeten. Dat kan gebeuren. Of was de site gewoon niet duidelijk genoeg.

Als je de bestelling al gedaan hebt, dan kun je deze niet zonder meer aanpassen. Misschien dat webcare nog wat kan aanpassen. Ze lezen hier mee.
Anders kun je dit aanvragen zodra je abonnement is ingegaan. Je kunt dan de box aanvragen via de Mijn omgeving door het opnemen pakket te activeren.

Pauzeren kan binnenkort ook op de reguliere box.
Dank voor jullie bericht. Ik kon die optie niet aanvinken bij de bestelling. Zie hieronder...



Is dat wellicht voor Glasvezel anders?

Al geprobeerd klantenservice te bereiken maar na 30 min in de wacht moest ik weg, dus opgehangen. Zal het nogmaals proberen.

Als ik het goed begrijp kost Opnemen + Pauzeren dus €5 extra per maand?
Reputatie 5
Dit heb ik nog niet eerder gezien, het zou in in precipe moeten werken. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile Thuis moderator.
Reputatie 7
Badge +4
Dit kan te maken hebben met een tekort aan boxen met opname. Box staat ook niet meer op andere pagina's.
Reputatie 6
Vriend van mij had ook besteld zonder opname box. Hij heeft toen gebeld en deze is alsnog toegevoegd door de klantenservice.

Ik kon tijdens de bestelling ook geen opname decoder kiezen.Dat was ongeveer een maand geleden. Effe opnieuw gecheckt maar nu kan ik m wel kiezen.

Als je er niet door komt bij de klantenservice dan adviseer ik je morgen om 9 uur meteen te bellen. Dan krijg je vrij snel iemand aan de lijn is mijn ervaring.

Reputatie 7
Hoi @BLvB,

Je hebt helemaal gelijk. Het verbaasde mij ook, maar op dit moment kan er bij het bestellen alleen gekozen worden voor de Amino Aria 610, dus zonder opnamefunctie. We verwachten dit vrij snel weer op voorraad te hebben waarna je de TV Box gewoon kunt omruilen. Je hoeft dus niet zonder TV te zitten. Op deze manier kun je gelukkig wel de bestelling volledig afronden. Excuus voor het ongemak.
@Sander dank voor je reactie. Dat is jammer. Hoop dat het gauw kan worden aangepast/omgeruild. Zijn aan het kunnen Opnemen nog extra kosten verbonden? En welke TV box (merk/type) zal dan worden geleverd?
Reputatie 5
Opnemen kost extra (€5 p/m), je krijgt dan een Entone Amulet 515.

Reageer