Beantwoord

TV Box werkt niet

  • 14 February 2018
  • 2 reacties
  • 2427 Bekeken

Het is nu niet mogelijk om tv te kijken. Alle stappen doorlopen, zoals reset modem en interactieve box. wifi werkt wel. Nog ideeen?
icon

Beste antwoord door Sander 19 February 2018, 16:35

Bekijk origineel

2 reacties

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb eerst alle TV-Boxen afgekoppeld en gestart met 1 TV-Box direct op de modem aangesloten. Dit werkte en daarna de overige 2 TV-Boxen ook werkend gekregen.
Dank voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi han ditzel,

Welkom op de Thuis Community. Ik ga graag dit euvel aanpakken. Ik houd wel van een puzzel!

Allereerst, kun je mij vertellen wat er op het scherm staat? Is het één van deze foutmeldingen? Kun je eventueel testen met een tweede TV Box? Geeft deze hetzelfde aan? Als je maar één TV Box hebt, kun je mij dan vertellen hoe de box is aangesloten? Als dit met powerline adapters is (die kastjes die over het stroomnetwerk gaan), kun je dan deze tips opvolgen?

Ik hoor het graag, want we gaan het zeker oplossen! 🙂

Reageer