tv box werkt niet


  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Sinds gisteren ben ik klant van Tmobile. Heb gisteren alleen uurtje tv gehad daarna gaf  Tv box fout melding van registratie. Vandag heledag blijft hetzelfde. Alles gedaan maar dan 30 keer opnieuw gestart maar help niet! Meer dan 30 minuut met klanten service contact genomen maar die weten niet eens wat de probleem is of het ooit opgelost kan zijn. Ik hep al grote spijt dat ik overgestapt ben van KPN naar deze waardeloze bedrijf. Ik wilde meteen mijn abonement opzeggen omdat ze niet hun werk nakomen maar dat is ook niet mogelijk want dan moet ik toch volledige jaar abonement betalen. Ik vraag nu iedereen samen bij elkaar te komen en samen actie nemen om de abonement van tmobile kostelose te beeindigen. Verder wat ik al gelezen heb van deze forum dat Tmobile deze storing al jaren heeft en nooit geeft opgelost. Blijkbaar gebruiken ze onze geld in marketing plaats van technische dienst verbeteren. Ik wil geen cent geven voor zo’n bedrijf die de mensen oplichten. Graag reactie van mensen die hun abonement willen beeindigen!

Groeten,


0 reacties

Geen reactie

Reageer