Beantwoord

TV Box werkt niet na oplevering

  • 11 March 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Op 9 maart jl. is mijn glasvezel opgeleverd .
De monteur vertrok met de mededeling dat er een fout zal met de glasvezel in de grond. 
De fout zat dat het dunne gele kabeltje niet goed er in gestoken was ( zelf gevonden )
Ik heb werkelijk alles zelf moeten doen.
Maar ik krijg met geen mogelijkheid de TV Box  werkend zelfs niet na diversen telefoon kontakten.
Ik zou  vrijdag 10 of zaterdag 11 maart dit werkend krijgen.
Ik heb zelfs nog geen T-Mobile e-mailadres
Weet iemand nog hoe ik die tv box werkend krijg ?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 12 March 2023, 12:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@Rinus 't Hart Van harte welkom en super dat je onze Community hebt gevonden! Zo te zien is er een lopend issue met de TV Box en het zwarte beeld dat je ervaart. Dit is momenteel in onderzoek bij onze techneuten. Er is een nieuw script gedraaid om te kijken of dit het probleem oplost, maar zo te zien heeft dit het probleem niet geheel verholpen. Het wordt dan ook nog verder onderzocht. Ik wil je dan ook nog vragen om geduld te hebben tot het probleem is opgelost bij onze techneuten en excuses voor het ongemak! Uiteraard kun je wel in de tussentijd gebruikmaken van onze TV Anywhere app of smart-tv app. Check dit topic of dit voor jouw tv een opties is: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community. Hopelijk is dit voor nu een optie voor jou!

Reageer