Beantwoord

TV doet het niet 7 oktober

  • 7 October 2020
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik hang nu al ruim een uur aan de telefoon. De TV doet het niet. Het kastje al twee keer van de stroom gehaald, maar nog steeds niets. Het kastje is ook niet meer uit te krijgen.

 

icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2020, 19:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Bijtje59,

 

Op dit moment ervaren enkele klanten problemen met internet en/of TV, hier houden we je op de hoogte: 7 oktober Thuis internet.

 

[s]Ik sluit daarom dit topic om het centraal te houden in het algemene topic. [/s]

Reputatie 7

Hoi @Bijtje59,

 

Ik heb dit topic toch weer geopend, omdat ik zeker wilde weten dat je TV het weer 100% doet. Het topic wat ik in mijn vorige bericht vermeld, gaat over internet, niet TV. Ik hoor dus graag of TV het inmiddels weer doet of dat dit een losstaand issue is!

De TV doet het nog steeds niet en het kastje gaat ook niet uit. Wat we ook doen, het lampje blijft branden

 

De stekker de hele nacht van de stroom gedaan, omdat het kastje steeds bleef branden. Vanmorgen deed de tv het weer. Helaas nu geen gids meer links onder in beeld. Waar aangegeven wordt naar welke zender je kijkt en hoe lang dat duurt. Ook staat daar aangegeven hoe lang een opname nog duurt als je naar een opgenomen programma kijkt. Dit is ook verdwenen.

 

Reputatie 7

Hi @Bijtje59, ik vermoed dat je omgezet bent naar het nieuwe TV platform, de lay-out en Tv Gids werken hier inderdaad net even anders. Je vindt hier meer informatie!

Tv en gids doen het weer

 

Reageer