Beantwoord

tv doet het vrijwel niet

  • 29 December 2020
  • 9 reacties
  • 291 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Waarom werkt niets fatsoenlijk? De tv in ieder geval voor geen meter. Beide boxen niet. Meerdere stappen doorlopen maar het baat alleen maar voor een erg korte tijd. Ook zonder die utp kabel blabla. 
 

De problemen die ik ervaar zijn: 

  • Vaak geen geluid 
  • Vaak sneeuw beeld (wist niet dat dit nog bestond)
  • Vaak zwart beeld 
  • Vaak enkele zenders die niets doen

Het enige wat helpt TIJDELIJK is om de box te resetten. Op dat moment werkt het wel weer maar zodra de tv box weer uit is geweest BAM ellende.. 

 

en zoals ik al zei, dit geldt voor boven en beneden. Wij kunnen niet fatsoenlijk tv kijken op deze manier en eisen een goede oplossing 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 January 2021, 11:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @nijlc1991,

Hoe is jouw internetverbinding? Welke snelheden behaal je bedraad? Heb je bij het herstarten ook de mediaconverter en router herstart? 

Reputatie 1

Hallo @TAVL

Ik heb meerdere dingen geprobeerd o.a. wat u mij allemaal voorlegt. Zie door het bomen het bos niet meer 

Dit probleem ervaar ik ook.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nijlc1991 en @MarkV24, de bugs met zwart/sneeuwachtig beeld en wegvallend geluid zouden op 4 januari definitief verholpen moeten zijn. Dat strookt klaarblijkelijk niet met jullie bevindingen dus voer ik graag nog een reprovisie uit om de boel een figuurlijke duw in de rug te geven. Met een reprovisie wordt de verbinding opnieuw naar het modem gestuurd. Hier merk je in de praktijk niets van behoudens het feit dat na een reset zonder internetkabel de boel weer 100% functioneel zou moeten zijn.

Laat me alsjeblieft weten of het nu wel goed werkt en zo niet: ik zet dan meteen een lijntje uit naar onze technische dienst zodat het voor eens en altijd verholpen kan worden. Bedankt voor jullie geduld!

Reputatie 1

Hoi @Jason 

 

helaas… het gebeurt nog steeds. Ook dat ik boven geen geluid heb continu, internet valt ook continu helemaal weg. Eigenlijk heb ik sinds ik bij jullie aangesloten ben alleen maar problemen gehad. Ik heb jullie de tijd gegeven om dit op te lossen maar jullie kunnen niet nakomen. Kan ik onder het contract uit Jason? 

 

Reputatie 1

En het is weer zover….😅

 

Reputatie 6

Hoi @nijlc1991, ik zie dat jij vanaf 15 januari een beeldkwaliteit van 99,8% hebt, super goed dus! Klopt het dat jouw TV weer als een zonnetje werkt?

Reputatie 1

Hoi @Ginny ,

 

Helaas niet! Vaak sneeuw nog en geen geluid 

Reputatie 3

Hoi @Ginny ,

 

Helaas niet! Vaak sneeuw nog en geen geluid 

Er is vandaag een nieuw topic geplaatst : 

 

Daarin wordt aangegeven dat er maandag/dinsdag/woensdag een update wordt uitgerold waarin dit probleem wordt opgelost. De update zou nu handmatig al te installeren zijn met de instructies uit dat topic. Hopenlijk zijn daarmee je problemen verholpen !

Reageer