Beantwoord

TV draadloos aansluiten


FIJN! Net overgestapt naar T-Mobile en nu blijkt dat het geheel niet mogelijk is om de TV draadloos aan te sluiten. Wie heeft er nog een lang snoer door de woonkamer lopen??? Seriously?
icon

Beste antwoord door dikkedikkie 19 May 2017, 12:17

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Bedoel je een netwerkkabel? Bij geen enkele provider kun je draadloos TV kijken (misschien alleen met Digitenne).
Je kunt kiezen om de netwerkkabel netjes weg te werken onder de vloer, of aan de zijkant van de muren. Als dit geen optie is, kun je ook kiezen voor een powerline adapter, maar -afhankelijk van de stroombekabeling binnenshuis- kan het resultaat variëren.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Ik ben het nu aan het proberen met de powerline adapter, maar zonder resultaat! Bij vorige provider was dat geen probleem met installeren.De V staat nu al een half uur op checking connection to ACS...wat betekent dat?
Reputatie 3
Ik ben het nu aan het proberen met de powerline adapter, maar zonder resultaat! Bij vorige provider was dat geen probleem met installeren.De V staat nu al een half uur op checking connection to ACS...wat betekent dat?

Heb je d netwerkkabel bij het modem wel in de juiste poort gestoken
in LAN 4 zoals de instructie. aansluiten met netwerkkabel lukt inmiddels, maar het gaat mij erom dat ik de TV draadloos wil connecten met de adapters.
wat betekent dit: checking connection to ACS
Reputatie 7
@MSTTTTT, dit topic behandelt alle foutmeldingen. Heb je daar al gekeken?

Wat betreft de powerplugs, hier hebben we ook een topic over. Daar staan ook twee handige tips bij!
Reputatie 3
Nou, dat ie iig geen verbinding kan maken om de gegevens voor tv op te halen.
Als je je adapters eens op een internetppoort van je modem aansluit en vervolgens het andere uiteinde in een pc, kun je dan wel internetten?
ZO niet zijn er een aantal opties:
1: je adapters zijn niet met elkaar verbonden, kan aan je adapters liggen dus even met elkaar laten praten door te koppelen. Of wellicht aan het stroomnetwerk in huis.

2: 1 van je lan kabels van de adapters naar het modem en adapter naar de tv.
3: poortje van je modem voor tv is brak.
Dikkedikkie, internet werkt. Ik heb het over het draadloos verbinding maken met TV ipv netwerkkabel te gebruiken
@MSTTTTT, dit topic behandeld alle foutmeldingen. Heb je daar al gekeken?

Wat betreft de powerplugs, hier hebben we ook een topic over. Daar staan ook twee handige tips bij!


Fijne reactie, Sander. Ipv met een oplossing tekomen verwijs je mij naar topics waar de oplossing niet instaat???? wel een hoop discussies over het topic.En nu?
Reputatie 3
Dikkedikkie, internet werkt. Ik heb het over het draadloos verbinding maken met TV ipv netwerkkabel te gebruiken

Ik snap waar je het over hebt.
Ik wilde alleen even tippen over zaken uitsluiten.
Ik wist niet dat je internet wel werkte over de powerline adapters ;)

Mocht het bekabeld wel werken zul je toch naar je powerline adapters moeten gaan kijken.
Tmobile (evenals andere providers) geven in principe alleen maar garantie op de bekabelde verbinding.
Als die gewoon werkt is er iig met de apparatuur niets mis.

Reageer