tv foutcode 133060 en 133066

  • 22 May 2023
  • 22 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 1

Nou hebben wij vaak dat de tv vastslaat een error geeft.

met de foutcodes 133060 en 133066.al heeeel veel contact gehad met de klantenservice

van alles al gedaan gereset modem en paperclips noem maar op

nooit last gehad maar nu om de haverklap

en tmobile is hier ook mee bezig ticket is aangemaakt.

Maar wat kan dit zijn,wordt er beetje moedeloos van om heleboel keren te bellen weer ressetten 

 

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @huissie, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je deze informatie kon vermelden! Ik ben meteen je dossier ingedoken om de handen voor je uit de mouwen te steken. Inmiddels is er een onderzoek geopend bij de technische dienst en wij zullen hier in de komende dagen bij je op terug komen.

Nog een kleine tip: ik zie dat er een hoop apparaten aangesloten zijn. De TV Boxen functioneren het beste als ze direct op het modem zijn aangesloten, en niet via een omweg zoals een extra switch, router of stroomnetadapter.

Ondertussen blijven wij voor je wroeten naar dé oplossing, hier is het laatste woord nog niet over gesproken!

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @huissie, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je deze informatie kon vermelden! Ik ben meteen je dossier ingedoken om de handen voor je uit de mouwen te steken. Inmiddels is er een onderzoek geopend bij de technische dienst en wij zullen hier in de komende dagen bij je op terug komen.

Nog een kleine tip: ik zie dat er een hoop apparaten aangesloten zijn. De TV Boxen functioneren het beste als ze direct op het modem zijn aangesloten, en niet via een omweg zoals een extra switch, router of stroomnetadapter.

Ondertussen blijven wij voor je wroeten naar dé oplossing, hier is het laatste woord nog niet over gesproken!

Reputatie 1

Hoi @huissie, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je deze informatie kon vermelden! Ik ben meteen je dossier ingedoken om de handen voor je uit de mouwen te steken. Inmiddels is er een onderzoek geopend bij de technische dienst en wij zullen hier in de komende dagen bij je op terug komen.

Nog een kleine tip: ik zie dat er een hoop apparaten aangesloten zijn. De TV Boxen functioneren het beste als ze direct op het modem zijn aangesloten, en niet via een omweg zoals een extra switch, router of stroomnetadapter.

Ondertussen blijven wij voor je wroeten naar dé oplossing, hier is het laatste woord nog niet over gesproken!

thx voor je bericht en blij dat jullie dit probleem proberen op te lossen

De tv kastjes zijn uiteraard aangesloten rechtstreeks op jullie modem.

en ja ik heb voor wifi een externe router.

dus zo zit het al heel lang aangesloten,en voorheen nooit wat gehad.

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor de aanvulling @huissie! Het onderzoek is in volle gang. Je hoort van ons zodra er meer bekend is!

Wij hebben sindskort het zelfde probleem. Is de afgelopen weken al 4 keer voorgekomen. 2 keer tijdens het switchen van radio naar tv, terwijl de radio het toen wel deed. Nog niet echt een oplossing naast wachten tot hij het weer doet.

 

Ook direct aangesloten. Verder naast een vaste pc geen ethernet verbindingen met modem/router. Ethernet lichtjes knipperen wel vrolijk.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @jorik2898, ik wil heel graag met je meekijken! Ik kan op het e-mailadres van jouw Community profiel alleen geen abonnement vinden. Wil je jouw klantnummer in je profiel zetten? Dit mag ook jouw TV klantnummer zijn. Geef je mij een seintje zodra dit is gedaan? Dan check ik je verbinding en je TV stream!

Hij staat erbij

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jorik2898, ik denk dat je het ordernummer hebt geplakt en niet jouw T-Mobile voor thuis klantnummer. Een klantnummer bij thuis bestaat uit de volgende combinatie (dit is een voorbeeld): drie letters en vijf cijfers, zoals in ABC12345. Jouw klantnummer staat in je My T-Mobile account en in je contract. Thanks alvast!

Hoi @jorik2898, ik denk dat je het ordernummer hebt geplakt en niet jouw T-Mobile voor thuis klantnummer. Een klantnummer bij thuis bestaat uit de volgende combinatie (dit is een voorbeeld): drie letters en vijf cijfers, zoals in ABC12345. Jouw klantnummer staat in je My T-Mobile account en in je contract. Thanks alvast!

Aah. Ik had het tv klantnummer voor inloggen voor de tv ingevuld, excuses. Als het goed is staat hij er nu correct in.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jorik2898, super bedankt!

Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Zodra ze meer weten wordt er contact met je opgezocht! To be continued.

Reputatie 1

We zijn nu al aardige tijd bezig en sorry er zit geen schot in de zaak.

en dit levert hoop ergenis op,dat ressetten begin ik nu beetje moedeloos van gte wortden

is er niet een mogelijkheid om er schot in de zaak te krijgen of kunnen we onder onze contract uit

hij loopt af in oktober mischien wel beter zo

ik hoop nu echt wat te horen aub

Reputatie 7
Badge +9

Hi @huissie, ze hebben je TV Box gecontroleerd en hij geeft een goede stream aan. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, er is opnieuw een ticket geopend. Ze gaan hier nog een keer naar kijken! 

Reputatie 1

Hi @huissie, ze hebben je TV Box gecontroleerd en hij geeft een goede stream aan. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, er is opnieuw een ticket geopend. Ze gaan hier nog een keer naar kijken! 

jullie kunnen tickets blijven maken,maar lost niks op

ik vind dit antwoord wel raar

ik krijg gewoon geen reactie.

 

ik wil een oplossing alsjeblieft de ergenis neemt nu wel flink toe.

hoe hou je klanten aan het lijntje

Reputatie 1

is er al een oplossing of is dit het.

hoor niks meer en de fotucodes blijven nog steeds komen.

ik hoop dat er een oplossing komt.

dit is wel heel erg frustrerend hoor

Reputatie 7
Badge +9

@huissie onze techneuten hebben besloten om Guidion aan te sturen. Je hebt een bericht gehad om een afspraak in te plannen met onze monteur. Zou je mij een terugkoppeling kunnen geven hiervan? Hoor het graag!

Reputatie 1

afspraak is gelukkig ingepland, heb effe geduurd maar eindelijk schot in de zaak.

en geef uiteraard hier terug koppeling van hoe en wat

Reputatie 1

nou de monteur is geweest.

en hij wist ook niet wat met de foutcodes aan moest

en heb een modem wissel gedaan,ik had nog de t50 en nu de t54

en nu afwachten en fingers cross en hopen dat het nu zo blijft

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@huissie bedankt voor je terugkoppeling.

Dat hoop ik ook! Zo niet? Geef dan een gil, dan gaan we dit tot op de bodem voor je onderzoeken!

Reputatie 1

nou weer een update over tv kijken

zaterdag avond liep het weer vast weer foutcode 133060

effe modem weer gereset kastjes van stroomgehaald en na 10 min weer tv

dus ja zeg het maar.

wel vervelend dit

 

Reputatie 7
Badge +9

@huissie bedankt voor de update.

Als je de foutcode opnieuw krijgt, kun je daar een foto van maken en hier delen? Vind het erg apart dat hij nog steeds de foutcode geeft. Dan zal ik er intern navraag naar doen en hopelijk kan ik er dan voor zorgen dat de foutcode niet meer op komt dagen!

Reputatie 7
Badge +8

@huissie Ons tv team is dit voor jou momenteel aan het onderzoeken en zij hadden nog een aanvullende vraag hierover. Krijg je deze foutcode bij de start van het programma, dus direct voor je het programma gaat kijken of krijg je dit pas later wanneer je al het programma aan het kijken bent?

Welke stappen doorloop je precies voordat je bij de foutmelding komt? Denk hierbij aan via de TV-gids of wanneer je op een ander knopje drukt? Kijk je via Live tv of wanneer je terugkijkt? Ook zijn we benieuwd op hoeveel apparaten er tegelijk wordt gekeken wanneer je de foutcode krijgt.

 Bedankt alvast!

Reputatie 1

nou wanner we tijdje naar een zender kijken,en we switchen over  naar andere zender dan slaat hij wel is vast.

niet altijd of constant.

dan komt er zwart beeld met de foutcode in beeld.

dan loop ik naar andere tv kastje zet ik aan meteen foutcode

dan reset ik tv kastjes en soms als het echt niet lukt de modem.

na wachten en restten hier en daar komt de tv weer tot leven zeg maar

en dan gaat het weer tijdje goed.

echt probleem is switchen naar andere kanaal dat gaat het soms down

Reputatie 7
Badge +8

@huissie Helemaal duidelijk zo! Ik heb het gelijk doorgegeven. Mochten ze nog input nodig hebben om het euvel op te lossen, kom ik weer opnieuw bij je in de lucht! 😁

Reageer