Beantwoord

tv gids BBC Entertainment klopt niet

  • 6 September 2021
  • 28 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1

Bij bbc entertainment krijg ik de tv gids van bbc fiirst. Kan dus geen programma’s opnemen. 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2021, 16:31

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Het probleem met programmagegevens voor BBC Entertainment is opgelost. Wij kregen verkeerde informatie aangeleverd en dit is nu gecorrigeerd. De info in de TV-gids is voor programma's vanaf 15:55 (vandaag) weer goed en toont BBC Entertaiment weer de juiste programmainformatie.

Ik zie inderdaad de juiste programma gegevens weer! Mooi dat het opgelost is!

Reputatie 1

Geweldig zie het, super dat vet is opgelost.

Reputatie 1

Dacht al dat het niets met apparaat te maken had.  Zo komen we er wel.

@Jason dat was mijn fout, ik had het niet goed gelezen. Ik had het tv-kastje van het stroom gehaald en niet de modem zelf. Dat zal ik vanavond doen.

@MarLut Ik heb een aanpassing gedaan op jouw verbinding. Kun je alsjeblieft het modem gedurende 20 seconden stroomloos houden (stekker eruit/erin) en dan testen of de gids nu wel goed staat?

Ik zal het vanavond testen!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RJV159, ik heb jouw case eveneens doorgezet naar de technici zodat het verholpen kan worden. 

Hoi @MarLut, ik denk dat de herstart niet volledig goed gegaan is, het modem heeft namelijk nog een uptime (online tijd) van 31 dagen en 5 uur. Zou je deze op de volgende manier willen herstarten (de link is klikbaar)? Ik kan me voorstellen dat dit soort vragen frustrerend zijn wanneer je denkt dat het net uitgevoerd is, maar onze technici kunnen niets doen met een case waarbij deze stap nog niet genomen is - sorry!

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!

Ik heb zo even de stappen gevolgd en de modem van het stroom gehaald. Nog geen verschil (nog steeds programma gids van BBC first zichtbaar).

 

-edit- sterker nog, de zender BBC entertainment geeft nu alleen nog maar grijs beeld

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!

Ik heb zo even de stappen gevolgd en de modem van het stroom gehaald. Nog geen verschil (nog steeds programma gids van BBC first zichtbaar).

 

-edit- sterker nog, de zender BBC entertainment geeft nu alleen nog maar grijs beeld

-edit- 2- ik heb nu weer beeld bij BBC entertainment.

Dat heb ik ook!

Reputatie 1

Heb het doorgegeven maar ze hadden er nog nooit van gehoord, misschien handig als meer mensen het doorgeven.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Jemodak en @MarLut, bedankt voor het aanmelden van dit issue. Ik laat het meteen uitzoeken en hoop zeer spoedig een update voor jullie te hebben. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen!

Reputatie 7
Badge +7

@Jemodak Ik zie een notitie staan van collega's en daarbij zie ik staan dat je op 6 september hebt gebeld met de mededeling dat je geen beeld ontving op de TV boven, klopt dat? Er staat namelijk niets bij ten aanzien van het TV gids issue van BBC Entertainment. Ik zal het bij deze alsnog correct aanmelden zodat het uitgezocht wordt; hetzelfde geldt natuurlijk voor jou @MarLut! 😊

Reputatie 7
Badge +7

@MarLut Ik heb een aanpassing gedaan op jouw verbinding. Kun je alsjeblieft het modem gedurende 20 seconden stroomloos houden (stekker eruit/erin) en dan testen of de gids nu wel goed staat?

Reputatie 1

Het modem in de meterkast of het kastje bij de tv?

Reputatie 1

Tv doet het weer met goede hulp van mevrouw van klantenservice ga straks als ik thuis ben het modem proberen 

Reputatie 1

Nou ik heb alles geprobeerd heb modem ruim 20 sec. Van stroom gehad en ook kastje tv. Helaas geen soulaas.  Gids bbc first en entertainment nog steeds hetzelfde.

groet jessica

Reputatie 7
Badge +7

@Jemodak Excuses als het nog niet duidelijk was, maar die vraag was gericht aan @MarLut! Jouw case is inmiddels doorgegeven en zal binnen enkele dagen in behandeling genomen worden, sorry voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MarLut, sorry dat het ook bij jou nog geen gewenst effect brengt - ik heb ook jouw case doorgestuurd naar onze specialisten zodat het opgelost kan worden. Tot op heden zien we nog geen merkbare verbetering bij BBC in de gids, jammer genoeg. 

Zodra ik meer weet, licht ik jullie direct in!

Reputatie 1

Heeft helaas niet gewerkt 

In jullie app staat het trouwens ook verkeerd!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MarLut, bedankt voor je update: ik voeg het toe aan het uitstaande onderzoek zodat onze specialisten hiervan op de hoogte zijn!

Hier ook hetzelfde probleem,  tv gids van BBC First en BBC entertainment is exact hetzelfde in de elektronische TV gids.  Heel vervelend

Reputatie 1

Had top gehad om

modem 20 sec van het stroom te halen. Heeft helaas niet geholpen.

Reageer