Beantwoord

Tv gids raadplegen tijdens het zien van een opname

  • 8 July 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds heel kort heb ik een abonnement bij T-Mobile thuis.

 

Als ik een opname terug aan het zien ben en wil tegelijkertijd de tv gids raadplegen of een opname instellen via de tv gids, moet ik eerst de opname die ik aan het bekeken ben stopzetten om naar de tv gids te kunnen gaan.

 

Het is zeer omslachtig en volgens mij niet meer van deze tijd.

 

icon

Beste antwoord door Boris 12 July 2021, 09:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Roos21 ,

Welkom bij T-Mobile Thuis en goed dat je dit bij ons aankaart! Dank je voor de feedback. We zijn altijd bezig onze diensten de verbeteren en daarmee luisteren we ook zeker naar de input hier op de Community. We nemen dit dan ook zeker mee. Ben je benieuwd naar de verbeteringen die we doorvoeren? Check dan ons verbeteringen topic (link is klikbaar). 

Reputatie 6
Badge

Sinds heel kort heb ik een abonnement bij T-Mobile thuis.

 

Als ik een opname terug aan het zien ben en wil tegelijkertijd de tv gids raadplegen of een opname instellen via de tv gids, moet ik eerst de opname die ik aan het bekeken ben stopzetten om naar de tv gids te kunnen gaan.

 

Het is zeer omslachtig en volgens mij niet meer van deze tijd.

 

Werkt het bij andere providers anders dan? Als je op je gloednieuwe Smart TV iets in een app aan het bekijken bent moet je die ook afsluiten voor je ergens anders mee aan de slag kan …

De TV Anywhere app voor de telefoon is ook als tv gids te gebruiken (en om opnames in te stellen volgens mij).

Mijn vorige providers was Ziggo en daar kon ik wel naar opnames bekijken en tegelijkertijd de tv gids bedienen en programma's instellen voor opname.

Alleen was het geen glasvezel en ik ben weg van Ziggo gegaan omdat als ik iets had opgenomen had ik geen mogelijkheid om extra tijd in te stellen voor of achter het opname en bijna altijd miste ik 10 soms zelf 20 minuten of meer van het einde en sinds de laatste update als ik de verloren minuten probeerde terug zien via de tv gids en wou op de gekozen film of serie klikken om deze op te starten, gebeurde er helemaal niets en kon ik het dus niet zien.

 

En daar had ik echt genoeg van.

 

Daarom dat het fantastisch zou zijn als T-Mobile thuis het mogelijk zou maken om de tv gids te mogen gebruiken tegelijkertijd tijdens het zien van een opname.

En voor de duidelijkheid ik heb het niet over een app, maar over een televisie toestel

 

Reageer