Beantwoord

tv gids werkt niet

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 486 Bekeken

Ik weet dat deze vraag al op het forum staat en de oplossing bestaat inderdaad uit het opnieuw opstarten van het modem (Zyxel T50) en de tv ontvanger (Amino). Bij mij is het alleen zo dat ik dit ongeveer 1x in de maand moet doen omdat de gids blijft uitvallen. Alleen de ontvanger opstarten werkt niet want dan blijft alles zwart. Ik moet dus ook de zyxel opnieuw opstarten en dit is wel een erg traag modem waardoor je al gauw even bezig bent. Ik heb de utp kabel al vernieuwd maar de storing blijft ontstaan. 

MVG, Cees

icon

Beste antwoord door Boris 31 December 2020, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Cees M ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! 🤙 Ik help je graag mee met het vinden van een oplossing. Vaak wil een fabrieksreset van de TV Box wonderen verrichten. Voor de Amino Aria, doe je dit als volgt: 

  • Als jee met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Wij zien vaak terug dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de juiste oplossing is. Mocht dat nog niet het geval zijn, wil je mij dan een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan ga neem ik de TV Box vanaf onze kant onder de loep. 

Reageer