Beantwoord

tv gids werkt niet Samsung tv

  • 29 November 2022
  • 13 reacties
  • 609 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Eigenlijk al vanaf het begin dat we T-Mobile hebben, doet de tv gids het niet op onze Samsung the Frame tv. Hij blijft maar laden. Is hier een oplossing voor? Het is best wel een essentiëel onderdeel omdat we vaak voor de kinderen een gemiste uitzending willen terugkijken.

Bedankt.

icon

Beste antwoord door Lisa 2 December 2022, 19:08

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hi @Amazon62, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Al enige tijd proberen we een oplossing voor deze bug te vinden. Ik houd iedereen in het onderstaande topic op de hoogte van de uitkomst van het onderzoek: 

Excuses voor het ongemak. Ik hoop hier snel meer over te kunnen vertellen! 🍀

Wij hebben hetzelfde probleem, heel soms doet de gids het maar dat is echt een uitzondering. Is er al zicht op een oplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @VanHoof, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je de Smart TV App kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Ook ben ik benieuwd hoe de tv is aangesloten op internet, is dit bekabeld of via wifi? Is het via wifi, zou je de tv direct bekabeld kunnen verbinden met het modem? Blijft de tv gids dan nog steeds laden? Ik hoor het graag!

 

Hi Tommie,

ik heb de app verwijderd en weer toegevoegd, maar de gids doet het nog steeds niet.

Onze TV is bekabeld aangesloten op de modem,

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@VanHoof op dit moment weten we niet waar dit door komt. Er loopt een incident voor, we zijn nog niet zeker hoe lang dit gaat duren. Excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn de enige oplossingen om een TV Box aan te schaffen of om TV Anywhere te gebruiken en te streamen naar de tv.

Hallo Lisa,

wanneer gaat het probleem met de tv gids worden opgelost?

ik lees dat letterlijk al jaren duurt. 
Meij zijn per 1 april dit jaar overgestapt naar t mobile, maar als dit niet wordt opgelost zoeken we een andere provider. 
mik kees ook dat jullie dit doorzetten naar de leverancier van de app, maar die doet kennelijk niets?

dit kan toch niet zo moeilijk op te lossen zijn?

andere providers kunnen het wel. 
ik hoop dat jullie met een betere versie van de app komen. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ahartveld, op dit moment heb ik nog steeds geen nieuwe update. Ze zijn er nog steeds mee bezig. Op dit moment is de work-around om een TV Box aan te schaffen. Excuses voor het ongemakt. 

Beste Tommie,

ik heb het gevoel dat jullie en daarmee ook jullie klanten aan het lijntje worden gehouden. 
Ik ben zelf software ontwikkelaar en schat in dat het oplossen niet zo moeilijk kan zijn. 
het lijkt mij eerder onwil of desinteresse. 
jammer dat het zo loopt. 

Reputatie 7
Badge +8

@Ahartveld Dit is zeker niet het gevoel dat we jou willen geven. Er lopen namelijk meerdere zaken waardoor het oplossen van dit probleem meer voeten in de aarde heeft. Het probleem is in ieder geval nog steeds in behandeling bij ons tv-team en ook ik sta te popelen tot het probleem eindelijk verholpen is. Wanneer de oplossing er is, zullen we dit uiteraard ook delen op onze Community. Sorry voor het ongemak!

Goedendag 

Ik ben sinds gisteren bij 't mobile gekomen. Ik heb een samsung tv en gezien er al meer dan een jaar bekend is dat bij de samsung tv de gids niet werkt zo ook bij mij😡

Waardeloos zo en dat er nog steeds geen oplossing voor is ? 2 dagen bij t- mobile en nu al problemen 😔

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Drone8, welkom op onze Community!

Dit zijn we inderdaad nog steeds aan het onderzoeken. Een work-around hiervoor is om een TV Box aan te schaffen. 

Voor nu werkt het ik had al gebeld 

De optie om een box aan te sluiten is zeker GEEN optie vind het modem al meer dan genoeg 

Dag allemaal,

Ik had exact hetzelfde probleem op mijn Samsung-TV en heb dit op kunnen lossen door de T-mobile TV app af te sluiten, dit kan middels het ingedrukt houden van de terug-knop op de Samsung afstandsbediening.

Na de app vervolgens opnieuw te openen, werkt de tv-gids. Let wel, soms moet bovenstaand proces herhaaldelijk uit worden gevoerd om te werken. 

Succes!

Reageer