Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag


Reputatie 2

Den Haag glasvezel.

Vanavond hapert de tv steeds, beeld blijft even stilstaan. Overschakelen naar andere zender duurt te lang. reboot van kastje helpt niet.

Ben ik de enige?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 March 2021, 16:43

Bekijk origineel

150 reacties

Reputatie 1

hier ook Den Haag glasvezel, haperende TV en een download van 6MBPS.

Maat van me in de buurt met zelfde glasvezel zelfde probleem…

 

Ook hier in Segbroek problemen over glasvezel eerst haperen en nu helemaal geen signaal meer. Om moedeloos van te worden, misschien toch maar weer terug naar Ziggo. Daar veel minder instabiliteit gehad dan het afgelopen jaar met T-Mobile glasvezel.🤯🤬🤯

Reputatie 2

In oktober kan ik gelukkig weer naar Ziggo terug

Reputatie 2

Down 7,24Mbps, Up 68,1

Reputatie 1

Zelfde probleem!

 

Hier hetzelfde op Regentesselaan, glasvezel 1000mbit

Te veel storingen bij T-Mobile…..

 

 

 

 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 2

Ziggo springt er ook onmiddellijk met reclame in 😄

 

Reputatie 2

Zijn er ook moderators in de zaal die kunnen rteageren? 😡

Reputatie 2

Na middernacht was het weer goed

Reputatie 1

Na middernacht was het weer goed

klopt, en nu loopt alles weer als een zonnetje….

Ik had 6Mbit down gemiddeld en 350Mbit up. 

Nu weer rond de 950 Mbit Up/Down.

 

Heb weinig tot geen problemen met TM… Heb wel alternatieve DNS’en ingesteld. Dit scheelt denk ik een slok op een borrel. Voor mij geen Ziggo, veel te duur en voor mij dezelfde kwaliteit.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Reputatie 1

Ik heb het zelfdeprobleem tv hapert en zappen duurt lang voordat hij overschakelt. Overdag nergens last van en in de avond begint het gezeik. Kan nu alweer geen tv kijken. Zeer hinderlijk. Nog 2 maanden en dan ga ik denk weer terug naar ziggo.

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Vandaag om 2100 uur hetzelfde probleem. Kunnen we een update krijgen of het probleem is opgelost aangezien er staat dat er vanavond aan gewerkt zal worden? 

Reputatie 1

Aanvulling op mijn eerdere reactie ook het bekijken van opnames gaat met haperingen.

Reputatie 2

Nog slechter dan gisteravond, Down 3,17 Up 66,5

Reputatie 2

Krijgen we ook even een melding wanneer we kunnen  resetten?

Reputatie 1

misschien een update-tje vanuit t-mobile zou fijn zijn? De storingpagina is ongewijzigd….

 

Reputatie 1

Het beeld hapert niet meer maar de internet snelheid is niet om over naar huis te schrijven. Speedtest gedaan en download snelheid is 35,4 mb en upload snelheid is 45,2 mb. En ik heb toch echt glasvezel met 1000 mb snelheid

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Ik zal dit topic gebruiken als centraal topic voor alle vragen en updates rondom het snelheidsissue in Segbroek Den Haag. 

 

Update [10:15] Eerdere herstelpogingen van zaterdagavond lijken de problemen niet (volledig) verholpen te hebben. Het onderzoek is nog gaande om voor iedereen weer de juiste snelheid te verkrijgen. 

Reputatie 2

Vanochtend om 9 uur was het nog slecht. Ik heb nu (11:20) up 122 down 137, 😃mijn abonnement is Fast: 100 up en down.

Zal vanavond wel weer belabberd worden 😠

Reputatie 2

Op m’n Ipad kon ik gisteravond ongestoord tv kijken (downspeed was toen 3,17! Mbps)

Was behelpen natuurlijk, maar wat ik perse wilde zien heb ik dus toch kunnen bekijken.

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat…....

Reputatie 7

Hi @Dreetje44,

 

Dat is bemoedigend! Kunnen anderen dit beeld bevestigen? Is de snelheid weer hersteld? Mijn vraag gaat dan voornamelijk voor klanten met een 1000 Mbps abonnement. Ik hoor graag jullie bevindingen!

Reputatie 2

Vraagje aan Sander: Kan ik de HD zenders ook in niet HD bekijken? Bij Ziggo staan de HD zenders ook als niet HD op de kanalen 800 of zo.

Reputatie 7

Hi @Dreetje44,

 

Goede vraag (al is het iets offtopic). We hebben geen schaduwzenders in SD. Je kunt wel proberen de resolutie aan te passen via het menu: Menu // account // instellingen // resolutie. Dit kan ook schelen in het bandbreedte verbruik. 

 

Bij TV Anywhere kun je dit wél aanpassen. Tik op het scherm, dan verschijnt er rechtsonder in beeld een vakje met AUTO. Je kunt dan de resolutie (en dus je bandbreedte verbruik) aanpassen naar Lowest, Low, SD en HD. 

Reageer