Beantwoord

tv kastje geeft verbindingsprobleem aan

  • 25 October 2022
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Goedendag 

Onze tv kastjes gaan vaak in storing. Ze maken geen contact meer en geven foutmelding aan.

Hoe kan dit opgelost worden ? Nieuwe kastjes ?

Tv kan niet gemist worden!!

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2022, 10:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Adnil88, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Je hoort zonder problemen tv te kijken, dus ik help je hier graag bij. Kun je aangeven welke foutmeldingen je precies in beeld te zien krijgt? Zojuist wilde ik een kijkje nemen achter de schermen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je aangeven of je de Amino Aria 7x TV Boxen in huis hebt? Sommige klanten met deze TV Box ervaren vastlopend beeld waarbij de tv vervolgens niet meer reageert op de afstandsbediening. Onze technische dienst doet er samen met de leverancier alles aan om dit probleem op te lossen. Als jij een andere modem in huis hebt, dan hoor ik het graag en wissel ik met liefde de TV Boxen voor je. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk probleemvrij bent! 🍀

 

Goedendag.

Sinds de nieuwe update is er steeds de foutmelding: geen internet verbinding wanneer ik de tv box opstart. ( tv box met opneem functie)

wanneer ik de stroom eraf haal en opnieuw op laat starten dan is het probleem weg. Maar de volgende dag weer idem.

graag hiervoor een oplossing!

groet Maikel

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maikelsanne, heel goed dat je aan de bel trekt, ik los dit graag snel voor je op! Het beste kan ik hiervoor je TV Box met opnamefunctie omruilen voor een nieuwe TV Box met Cloud Opnemen. Hoewel Cloud Opnemen een hoop voordelen heeft zoals onbeperkt tegelijkertijd opnemen en je opnames terugkijken op al je apparaten zijn er wel een aantal zenders waarvoor we nog geen licenties hebben ontvangen. Daarom raad ik je aan om de zenders die je graag op wil nemen hier op te zoeken: zenderoverzicht. 

Mocht je dit een mooie oplossing vinden dan zorg ik er graag voor dat er snel een nieuwe TV Box jouw kant op komt! 😃

Reputatie 7
Badge +16

@Maikelsanne Ik heb jouw reactie verplaatst naar het verzameltopic: Verzameltopic: Problemen Entone na update naar T-Mobile TV | T-Mobile Community en zal dit topic nu sluiten zodat we daarin verder kunnen gaan.

De apparatuur wordt omgewisseld!

Dit topic gaat nu op slot.