Beantwoord

Tv kastje niet afgeboekt

  • 12 October 2020
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik ben nu vanaf woensdag 8 oktober 2020 aan het proberen een medewerker te spreken te krijgen.

 

Er wordt standaard al gezegd dat de wachttijd langer is dan een half uur.

Drie keer heb ik anderhalf uur in de wacht gestaan en werd de verbinding verbroken.

 

Eindelijk had ik een medewerker aan de lijn. Hij moest overleggen met een andere collega. Na vijftien minuten kreeg ik enkele vragen in het Engels. Heb aangegeven dat ik wilde wachten. Daarna werd de verbinding verbroken.

 

Ook een mail gestuurd, maar ook daar nog geen bericht op. 

Zou toch nu eindelijk wel eens iemand willen spreken,

icon

Beste antwoord door Sander 20 October 2020, 13:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Bijtje59  Pfff daar wordt je niet vrolijk van. Je kan hier je probleem posten zodat de moderators je kunnen helpen.

 

Vorig jaar hebben jullie twee keer het foute kastje opgestuurd. Wij hadden een opnamekastje en kregen tot twee keer toe een kastje wat niet kon opnemen. 

We hebben de kastjes op dezelfde dag teruggestuurd. Daarna kregen we van jullie een brief dat we één kastje niet terug hadden gestuurd. Het moest zo snel mogelijk teruggestuurd worden, of er volgde een boete.

Ik heb contact met jullie opgenomen met jullie medewerker Chantal. Ze heeft destijds contact gehad met de afdeling. De beide kastjes waren binnen, maar één was nog niet afgeboekt. Of ik de beide verzendbewijzen wilde mailen. Dit heb ik gedaan en we hebben geen boete gekregen. We gingen er dus van uit dat het kastje afgeboekt was.

 

Op dit moment hebben we het abonnement bij jullie opgezegd. We hebben ondanks alle dingen die de monteur heeft gedaan, nog steeds geen goed internet. Het valt steeds weg, ondanks een vaste verbinding. Iemand anders heeft ernaar gekeken en zei dat de vaste verbinding die gemaakt is goed is. Het ligt aan het modem. We hebben nu zoveel geprobeerd en na jaren met slecht internet zijn wij het zat. Ik werk als sinds maart thuis en het steeds wegvallende internet heeft al voor veel problemen gezorgd. Daarom nu een andere provider gezocht en hopen dat dat beter is. Jammer dat we nog een maand door moeten worstelen met hetgeen we nu hebben, maar dat is niet anders.

 

We kregen bericht van jullie wat er teruggestuurd moest worden en tot onze verbazing staat daar weer het kastje zonder opnamefunctie bij op. We hebben alles teruggestuurd en op dit moment alleen nog maar een kastje staan met opnamefunctie. Het loopt daar bij jullie dus niet goed. Wij kunnen terugsturen wat we hebben, wat we niet meer thuis hebben kunnen we ook niet terugsturen.

 

Hoop dat het nu eindelijk opgelost wordt.

Wordt als het goed is opgelost.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bijtje59, wow wat een verhaal, hier schrik ik oprecht van. Ik bied namens ons team mijn excuses aan voor alles wat er omtrent de retourprocedure fout gelopen is. 

Na alles gelezen te hebben, kan ik me goed voorstellen dat het vertrouwen de afgelopen periode weggeëbd is en dat is enorm jammer want we zijn juist bezig om het complete netwerk te verbeteren. Daar heb je nu natuurlijk nog niet veel aan, maar mocht je je in de toekomst bedenken, dan weet ik zeker dat we er nog beter voorstaan. 

Fijn om te horen dat het nu eindelijk opgelost wordt en dat jouw situatie doorgezet is naar de afdeling die dit direct kan afhandelen, dat zorgt voor minder achterkamertjesonderzoeken. Indien ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het me dan alsjeblieft weten, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op. Ik zie dat mijn collega de situatie ook blijft monitoren, zo weet je dat er deze keer echt alles aan gedaan wordt om het euvel in goede banen te leiden. 

Ik wens je veel succes en plezier toe bij je nieuwe provider en hoop je ooit nog eens te verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Voor nu: stay safe and healthy!

Het probleem is dus niet opgelost. Ik zou vandaag teruggebeld worden door een vrouwelijke collega, helaas vergeten de naam te vragen.

 

Baal als een stekker. Ik had eigenlijk met mijn man mee moeten gaan naar het ziekenhuis, omdat zelfstandig terugrijden niet verstandig was. Hij moest er om 13.00 zijn.

 

Er zou voor 14.00 teruggebeld worden. Aangezien er om 12.00 nog niet gebeld was, is hij alleen gegaan. Er is nog steeds niet gebeld. 

 

Ik vind dit niet netjes, afspraak is afspraak. Ik had dus niet in ongerustheid zitten te wachten of hij weer heelhuids thuis kwam. Had gewoon mee kunnen gaan en hem naar huis rijden.

 

U begrijpt dat er op dit moment veel boosheid is. Zou het toch heel netjes vinden dat er nog telefonisch contact opgenomen zou worden.

 

Reputatie 7

Hoi @Bijtje59,

 

Gelukkig zie ik dat er gisteren telefonisch contact is geweest en de lucht geklaard is. Voor de goede orde - alleen de huidige apparatuur hoeft teruggestuurd, er is geen sprake van een tweede TV Box. 

Reageer