Beantwoord

TV kastje werkt niet meer

  • 8 August 2020
  • 2 reacties
  • 2120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds vandaag doet mijn tv kastje het niet meer. Normale reset haalt niks uit, factory reset ook niet. Modem herstarten helpt ook niks.

Ik wil graag zo snel mogelijk weer TV kijken via het kastje en anders mijn abonnement vervroegd opzeggen (zonder extra kosten natuurlijk).

icon

Beste antwoord door Boris 9 August 2020, 12:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb, @denvon! Wil je het modem en je TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van je modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van je TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in je TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! Werkt het nog niet? Laat het mij weten, duik ik van een afstandje je TV Box in.

Ik had inmiddels de helpdesk aan de telefoon, en deze oplossing werkt inderdaad. Wel jammer dat je geregeld deze truck moet uithalen. Zeker als je modem keurig zit weggewerkt…..

Zou mooi zijn als je dit via de webpagina van het modem ook zou kunnen doen

Reageer