Beantwoord

TV kijken

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Sinds de installatie van de nieuwe tv programmering valt de tv box vanzelf uit. Elke keer dat ik hem weer aanzet moet ik opnieuw bevestigen dat ik tv wil gaan kijken, terwijl dit voorheen niet nodig was en de tv programmering vanzelf opstartte. Dit is wat irritant. Heb begrepen dat het met de nieuwe tv-box beter zou zijn??

icon

Beste antwoord door WillemSpee 26 May 2023, 12:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @WillemSpee, ik heb meteen een nieuwe TV Box verstuurd! Deze krijg je zo snel mogelijk binnen, alle informatie volgt per e-mail. Fijn weekend voor nu! 😄 Groetjes, Ishana

Hi @WillemSpee en @beerria, dank dat jullie dit laten weten! Ik zie dat jullie beide de TV Box met harddisk hebben. Met het probleem wat jullie ervaren kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten!

P.S Wat betreft het invullen van de pincode, dit kun je heel gemakkelijk oplossen. Met de TV update kan het zijn dat de leeftijdsgrens is teruggezet. De zenders vragen dan inderdaad om een pincode, als een soort kinderslot. Zo zet je het terug, zodat je het niet meer hoeft in te vullen: Ga naar Account > Profielen> Admin > Leeftijdsgrens. Deze staat nu waarschijnlijk op All, als je deze op 18 zet is het probleem opgelost. Het zijn een paar klikjes en dan ben je er vanaf!

 

Hierbij geef ik toestemming om de nieuwe tv box om te ruilen voor de oude. Ik zie die graag tegemoet. Groet Willem Spee 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @WillemSpee en @beerria, dank dat jullie dit laten weten! Ik zie dat jullie beide de TV Box met harddisk hebben. Met het probleem wat jullie ervaren kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten!

P.S Wat betreft het invullen van de pincode, dit kun je heel gemakkelijk oplossen. Met de TV update kan het zijn dat de leeftijdsgrens is teruggezet. De zenders vragen dan inderdaad om een pincode, als een soort kinderslot. Zo zet je het terug, zodat je het niet meer hoeft in te vullen: Ga naar Account > Profielen> Admin > Leeftijdsgrens. Deze staat nu waarschijnlijk op All, als je deze op 18 zet is het probleem opgelost. Het zijn een paar klikjes en dan ben je er vanaf!

Dat heb ik ook. Iedere x als ik tv aanzet moet de tv box weer opstarten. Ook iedere x mijn pincode invoeren. Dus nix meteen tv kijken. Eerst 5 min prutsen.

Reageer