Beantwoord

Tv ontvanger LED

  • 11 May 2018
  • 6 reacties
  • 910 Bekeken

Reputatie 2
Is er een mogelijkheid om het ladlampje op de ontvanger uit te zetten? Dit lampje is erg fel dus best irritant.
icon

Beste antwoord door Brian 15 May 2018, 17:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey Jody, het led lampje kan je helaas niet uitzetten, sorry! Als je het echt storend vindt dan kan je het LED'je misschien afplakken 😉
Hey Brian,

Is het niet mogelijk om doormiddel van een software update dit probleem op te lossen? Mijn tv heeft bijvoorbeeld ook een instelling om het aan/standby lampje in beide stranden aan of uit te zetten. Deze brandt nu alleen bij het opstarten even om te signaleren dat hij aan het opstarten is.
Reputatie 7
Hey jibbewillem, dat zou een mooie zijn. Ik heb de specificaties van de 610 er op nageslagen maar ik zag de functie hier niet op terug. Dit zou dan iets moeten zijn dat de fabrikant aan gaat bieden maar ik durf niet te zeggen of dit mogelijk is met de Aria.
Even met Amino in overleg. Ben benieuwd!
Reputatie 7
Mooi om te zien dat je zo'n aanpakker bent, jibbewillem. Ik ben ook benieuwd, laat je het ons weten? 🙂
Zou inderdaad een feature moeten zijn. Zeker voor apparaten die ook op een slaapkamer gebruikt worden. Heb er nu een schakelaar met ab tussen zitten die de stroom volledig uitschakelt maar dan duurt het de volgende dag weer lang voordat het weer opgestart is.

Reageer