Beantwoord

TV pakketten gratis aan en uitzetten

  • 6 June 2017
  • 4 reacties
  • 1972 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hoi,

Ik had vodafone thuis, en nu dus Tmobile. Ik krijg als klant van vodafone 3 gratis thema paketten. 1x in de 2 weken wil ik graag internationaal hebben en een andere uitzetten. Kan dit tegelijk of moet ik een dag wachten? Kan ik op zondagochtend entertainment uitzetten (of kids of de 3e) en dan internationaal aandoen, zondagmiddag duitsland rtl kijken, en dan savonds weer terug ruilen?
Kan dit kosteloos?
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2017, 13:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Volgens mij heb je bij aanvullende diensten zoals extra zenderpakketten een maand opzeg termijn
als ik niet lieg, kijk ik zo naar de freqentie waarop men wil wisselen lijkt me dat men dan de formule 1 wil kijken op RTL Duitsland.
Er is echter een veel makkelijker methode tenminste als men in een gebied woont waar ook Ziggo actief is, beschikt men over een tv met ingebouwde DVB-C tuner kan men gewoon de coax kabel inpluggen en de digitale kabelzenders van Ziggo installeren simpelweg het netwerk ID installeren en dan heb je van zelf Ziggo sport.
Bedankt voor je reactie!
Dit staat op de website
Gratis aanpassen
Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Wil je diensten uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door.

Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

Je TV-zenders wijzigen?
Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders via My T-Mobile Thuis. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van een maand.

Onze Themapakketten zijn:
Kids & Music: De leukste zenders voor kinderen en muziekliefhebbers
Entertainment: Films, humor, spannende series en entertainment
Infotainment: Natuur, documentaires en actualiteiten
International: De grootste zenders uit o.a. Groot-Brittannië, Duitsland, Turkije en Italië
Onze Premium zenders zijn:
FOX Sports Compleet
Ziggo Sport Totaal
Erotiek
Je kunt zowel Themapakketen als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis.

Kan dit, idd ivm formule 1, ook op zondag ochten en zondag avond?

Er staat soms meteen en soms kortere tijd. En word dat financieel gezien in het weekend ook goed geregeld?


De dvb-c tuner zegt me niets maar zoek ik nog wel een keertje uit. Is het wel legaal?
Reputatie 7
Badge +1
Elke tv als hij tenminste niet ouder is dan een jaar of 4/5 heeft een ingebouwde DVB-C tuner naast de aanwezige analoge tuner soms heeft de tv ook een DVB-S tuner voor satteliet ontvangst.
De DVB-C tuner is geschikt om digitale kabel tv te ontvangen dit is niet illegaal als men even googelt vind je zo de netwerk gegevens van het gebied waar men woont,
Reputatie 7
Hey Rienri, goede vraag! Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk uit het abonnement halen als mogelijk. Ik wil je hierin ook in helpen. Officieel hebben de themapakketten ook een maand opzegtermijn. In sommige gevallen maken we hier een uitzondering voor als er een goede reden voor is. Een switch voor een dag is dus niet mogelijk. Je kunt de tips van BeMu (bedankt!) volgen, dat is één optie. Ik denk echter dat het wellicht een makkelijkere optie is om het themapakket voor één maand te activeren, als extra. Dit kost dan € 3,75. Dan hoef je niet te wisselen van bronkanaal en heb je 15 tot 20 extra zenders en dat een maand lang. Maar de keus is aan jou. Mocht ik iets moeten aanpassen voor je, dan hoor ik het graag!

Reageer