Beantwoord

TV pincode uitzetten

  • 2 January 2021
  • 17 reacties
  • 7201 Bekeken

Hallo

 

is er een mogelijkheid om de vraag om een pincode bij zenders uit te zetten …..

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 January 2021, 15:20

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Obiwan50 ,

 

Ik neem aan dat u het nieuwe tv kijken heeft. Klik dan op de volgende link: kijkprofiel instellen

 

Ik krijg nog steeds meldingen bij zenders dat ik mijn tv-pincode in moet vullen ondanks dat ik leeftijds grens op AL Gezet heb

Reputatie 7
Badge +7

@Obiwan50 ,

 

Als u de leeftijd instelt op 16 of 18 jaar. Zou het beter moeten gaan. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Obiwan50, welkom op de Community en in 2021!

Onze topper @soepkip67 heeft eigenlijk al het perfecte antwoord gegeven, maar voor alle duidelijkheid schuif ik nog aan:

Op welke leeftijd staan de profielen ingesteld? Je kunt de leeftijd op ‘18’ zetten. Dan heb je (met uitzondering van de Adult zenders) in principe altijd toegang tot alle programma's zonder pincode. De leeftijdsniveaus werken op basis van de Kijkwijzer info. Dus ‘AL’ betekent dat het programma voor alle leeftijden geschikt is en niet dat hiermee alle programma's bekeken kunnen worden zonder pincode.

Moderator edit: is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hierboven. 

Mocht het nog niet lukken, laat het ons weten. We helpen en denken graag zo goed mogelijk mee!

Het is opgelost dank voor de moeite :grinning:

 

Bedankt, Het is gelukt, sinds ik de instellingen op 18+ heb gezet hoef ik minder vaak de pincode in te vullen.

 

Maar hoe kan ik de pincode wijzigen?

https://www.google.com/search?=&q=Tmobile+TV+pincode+wijzigen

Reputatie 7
Badge +8

@godogood Super goed om te horen! Het is echter niet mogelijk om deze pincode te wijzigen. Mocht je de pincode vergeten? Dan kan je deze terug vinden in My T-Mobile Thuis.

Reputatie 3

De persoon die het uitzetten mogelijk gemaakt heeft, zou een standbeeld moeten krijgen. Dit scheelt zoveel irritatie ;)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bharskamp, doel je op de mogelijkheid om het kinderslot uit te zetten/aan te passen? Dan heel graag gedaan namens ons TV team: zij hebben T-Mobile TV ontworpen en dit speciaal ingebouwd zodat het mogelijk wordt gemaakt om niet bij elke zender of bij elk programma de pincode in te hoeven voeren! 😊

Dankzij het nieuwe tv kijken moet ik als ik zap via de tv gids ten alle tijden een pincode invoeren is het zappen een stuk trager dan voorheen en kan ik nog steeds niet opnemen omdat jullie de openstaande order niet verwerkt hebben terwijl jullie alle apparatuur terug hebben.

tevens wil ik gebruik maken van de app op mijn tv om dus tv te kijken zonder decoder. De opties die hierboven vermeld worden leeftijdsgrens en tijd instellen kinderslot werken even en daarna niet meer bij het vorige tv kijken was het 1x instellen op uit en het was klaar nu begin ik me meer en meer te ergeren aan het zappen en tv kijken.

Reputatie 3


Op welke leeftijd heb jij het tv profiel ingesteld @Xander25 

Zowel 18 als op AL 

Reputatie 3

Dus op 18 heb je hetzelfde als op AL? 18 zou je probleem op moeten lossen. Bij mij keurig instellen klaar. Succes ermee dan maar, zal technisch iets niet goed gaan. 

 

Reputatie 7

Hi @Xander25, tof om te zien hoe @bharskamp je ook al heeft geprobeerd te helpen! Heel goed dat je via deze weg aanklopt. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en ik zie geen openstaande order in het systeem. Klopt het dat jij dan ook inmiddels zonder problemen kunt opnemen? Wat betreft de pincode: zou je de leeftijd die nu op ‘AL’ staat ook willen aanpassen naar '18'? Ik hoop dat je hiermee dit probleem tackelt. Het is zeker niet de bedoeling dat je je gaat ergeren, dus ik wil je graag helpen om deze ergernis weg te nemen. Heb je de App als eens geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Als je daarnaast overal de leeftijd naar ‘18’ wilt zetten, zoals ik hierboven heb aangegeven dan hoor ik heel graag van je of dit probleem is verdwenen! 💪
 

Ons profiel staat op '18' maar altijd wordt bij BBC First om pincode gevraagd. Waarom??? Het is de enige zender waar dit bij optreedt.

Reputatie 7
Badge +6

@RonaldRs Heb je deze zender vergrendeld? Als je in het menu naar Account > Mijn zenders gaat, kun je kijken of dat inderdaad zo is. Dat is te zien aan het slotje.

@TMTV Top! Dank je wel. Daar stond ie inderdaad bij

Reageer