Beantwoord

TV problemen

  • 10 October 2021
  • 25 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 1

Heb nog het oude systeem met linksonder het t-mobile logo. Sinds 2017 klant met een standaard abbo + espn pakket, huawei modem en sinds een week 2 nieuwe amino tvboxen.
De functie 'terug kijken' is een drama. Op een onhandige manier met de kleur en pijltjes toets je programma zoeken in de tvgids. Vaak krijg ik meteen een error dat er een fout is bij afspelen, maar soms ook pas als ik al half uur zit te kijken. Zo frustrerend elke x allemaal.
De tijdlijn vd tvgids klopt ook niet, áls terug kijken lukt mis ik zowat 10 min van het begin of het einde van het programma. Hij stopt dan en gaat weer terug naar de tv gids, ik moet t programma dan weer opnieuw terug zoeken en het daarna volgende programma opstarten om de laatste 10 min van m'n serie te kunnen afkijken.
Als ik s’avonds van radio naar tv schakel en dan de tvgids wil inzien dan zie ik de ochtendprogrammering op de tijd van inschakelen, de tijdlijn is als t ware stil blijven staan. Zo gaat t al een tijd, ook al met de oude entone tvboxen. Heb meerdere keren de modem en/of tvboxen gereset, alsook andere stappenplannen via forum, andere tv aangesloten maar zonder succes.
Uiteindelijk gebeld 27/9, bleek dat er nieuw tv systeem was waar ik niks van wist. Waarom word je als klant niet op de hoogte gehouden, heb een tv systeem wat alleen maar ergenis geeft. Nu ik zelf belde kon t meteen aangevraagd worden, zou alvast 2 nieuwe tvboxen + bediening krijgen. Systeem zou binnen 2 weken automatisch geactiveerd worden, dus nu nog oude platform. Maar fijn vooruitzicht, eindelijk geen ergenis meer. Apparatuur ontvangen, maar kreeg tvbox boven steeds niet geregistreerd, melding mislukt of niet toegestaan. Inmiddels gisteren 9 okt mail vd technische dienst met stappenplan. Hoera t werkt...
Tvbox beneden was wel al meteen goed geregistreerd, maar terug kijken en begin gemist kan nu sinds paar dagen helemáál niet meer, op geen enkele zender of tijd. Dus weer reset  stappenplan zonder succes, en tvbox boven doet ook weer raar. Geen beeld en geluid, tv gids is oproepbaar maar switchen naar zenders gaat niet. Balk onderin verschijnt via ok knop, maar bij switchen naar zenders krijg ik alleen zwart beeld en geen geluid.
Ben met nieuwe tvboxen nog slechter af.
Hoe en wanneer gaat alles waar ik voor betaal werken zoals t hoort?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 13 October 2021, 11:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Musica,

Dank voor de uitgebreide informatie en het schokt mij dat dit nog niet is opgelost, sorry hiervoor! Zoals ik in het andere topic waarin je gereageerd hebt heb aangegeven ervaren momenteel meerdere klanten problemen met Terugkijken. Hiervan proberen wij zo snel mogelijk de oorzaak te achterhalen en hopelijk kunnen wij de functie snel weer in de lucht krijgen.

Wat betreft de problemen met de TV Box boven: ik vermoed dat dit snel en adequaat opgelost kan worden door een herstart te doen van de gebruikersinterface, of simpel gezegd het menu. Om deze herstart uit te voeren raad ik je aan om de volgende stappen te doorlopen:

Menu → instellingen → systeeminformatie → herstart → herstart gebruikersinterface.

Ik heb er goede hoop in dat je hiermee al een deel van je kijkplezier zal hervinden en ondertussen werken wij erg hard door om Terugkijken daar ook weer aan toe te voegen!

Reputatie 1

Goedenavond Cal

Ook jouw stappenplan heeft niet geholpen. Het viel me wel op dat in de instellingen bij set top box de Entone 68 vermeld staat, terwijl de nieuwe Amino geregistreerd en aangesloten is. Ik heb herstart gebruikersinterface gedaan, zonder resultaat. Balk onderin verschijnt even en verdwijnt weer, daarna alleen zwart beeld en geen geluid. Heb daarna op dezelfde wijze ook de set top box herstart, ik dacht misch staat daarna de aangesloten Amino box vermeld, maar nee. Er staat nog steeds Entone 68 vermeld, en die heb ik dan ook tijdelijk maar weer aangesloten, kan er boven in ieder geval tv gekeken worden. Wellicht dat ik dat beneden ook ga doen in de hoop dat ik welliswaar met hoop gedoe, maar wel ìets terug kan kijken. Hoop echt dat alles snel tot een oplossing komt. Morgen toch klantenservice bellen, want zie net dat rekening ineens 10.66 duurder is dan normaal. Als dat komt door omwisselen tv boxen (die t niet doen) en omzetten naar nieuw tv platform (wat nog niet is gedaan) dan vind ik dat niet normaal. Ben benieuwd wat klantenservice te zeggen heeft. 

Reputatie 1

Echt super frustrerend! Terug kijken is ook met de oude Entone tv box niet meer mogelijk,  een test met begin gemist lukte tot m’n verbazing weer wel. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Musica,

Zo te zien heb je met een telefonische collega van mij de andere TV Box aan de praat gekregen waardoor je weer op beide TV Boxen kan kijk, erg fijn om te lezen! :relaxed: 

Op dit moment ervaren meerdere klanten een probleem met Terugkijken. Onze excuses hiervoor, wij proberen deze functie zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

Als laatste, de reden waarom je Entone 68 in beeld ziet verschijnen is omdat het model Aria van het merk Entone is. Oftewel, eigenlijk is de TV Box een Entone Aria. 

Wij gaan voor je aan de slag en ik vermoed dat je spoedig onbezorgd kan genieten van álle functies van ons TV platform!

Reputatie 1

Goedemorgen Cal,

Jouw reactie betreft mijn post van maandag j.l. Dinsdag waren er weer problemen, heb daarover bericht n.a.v je t mobile collega reactie van mn vraag in het andere topic.

Diverse problemen zijn moeilijk onder 1 noemer te plaatsen als ze elk ook in een aparte topic behandeld worden.

Reputatie 7
Badge +16

@Musica Ik heb een lijnmeting gedaan om te checken hoe de tv-verbinding momenteel is en zie een streamkwaliteit van 98 procent. Ook zie ik dat beide TV Boxen aan hebben gestaan de afgelopen 24 uur. Kan ik hieruit concluderen dat alles inmiddels weer naar behoren werkt, of ben ik daarmee te voorbarig? 

Reputatie 1

6 dagen geleden idd te voorbarig. Ben vorige week dinsdag zowat hele dag bezig geweest met t-mobile probleem, klantenservice 5 x moeten bellen, beide nieuwe tv boxen op afstand gechecked en gereset, op aanwijzing tv box boven verwisseld met tv box beneden, dus voor zoveelste x 2 trappen op en af en kabels aansluiten zonder resultaat. Blijkt dat 1 vd nieuwe tv boxen gewoon kapot is. Andere nieuwe werkende tv box staat nu boven, en beneden oude tv box weer aangesloten. Belde 27 sep omdat ik al weken probleem had met terug kijken, begin gemist en tijdlijn tvgids, kreeg omwisselen tv boxen en nieuw tv platform aangeboden om t probleem op te lossen….?  Intussen al meerdere afleveringen Expeditie Robinson e.a. seizoens afleveringen van programma’s gemist, kijkplezier van resterende seizoens afleveringen is wel verziekt. Krijg nu andere nieuwe tv box en indien nodig afspr monteur v guideon. Maar kern vd problemen word hiermee niet opgelost.  

 

Had inmiddels wel mail gehad over in werking treden nieuw tv platform 19 okt, is idd gisteren gebeurd. Maar had dus nog oude tvbox beneden, en sommige functies deden t dus niet. Had nog steeds niets gehoord van tmobile aangaande eventuele afspr guideon en ook nog geen vervangende nieuwe tvbox ontvangen. Dus vandaag maar weer klantenservice gebeld wanneer ik die tvbox nou eens kreeg. Bleek fout klantenservice, stond wel in systeem maar niet doorgezet voor versturen. Suggestie medewerkster om die ‘kapotte’ nieuwe tvbox die op oude platform boven en beneden niet werkte, nu beneden op nieuwe platform te testen. En dat werkte, hij was dus niet kapot maar in systeem bij jullie niet juist geregistreerd. 

Al zeker paar mnd problemen met terug kijken en begin gemist, tv gids tijdlijn die niet klopt, totdat terug kijken en begin gemist t helemaal niet meer doen, sinds 27 sep zo’n 7 x klantenservice gebeld, dagen bezig met steeds 2 trappen op en af om tvboxen te wisselen en te resetten, heb 3 weken vervolgafleveringen van favoriete programmas gemist. Compensatie word gegeven vanaf datum van melding klantenservice 27 sept, wat neerkomt op 18€ Dat er zowat 3 mnd problemen zijn en niet alleen 3 weken vanaf melding maakt niet uit. Problemen vooraf aan melding worden dus niet gecompenseerd. En dan kom ik er ook nog achter dat de 4 afleveringen van de serie Silent Witness die altijd op donderdag op rtl8 word uitgezonden, ineens niet meer terug te kijken zijn. Word niet ondersteund krijg ik te zien. Heb tot voor kort elke zondagochtend deze afleveringen ‘terug kunnen kijken’. Zie geen verbetering, wel steeds meer ergenissen

Reputatie 7

Hi @Musica, dankjewel dat je zo'n uitgebreide terugkoppeling hebt gegeven! Ik baal hier echt van, want het liefste lees ik natuurlijk dat jij met volle teugen van je abonnement geniet. Onzettend bedankt voor jouw geduld en genomen moeite. Ik ben super blij om te lezen dat de ene TV Box het nu toch blijkt te doen. Nogmaals excuses dat je dit hebt ervaren. Gelukkig ben je al voorzien van een compensatie, maar ik zou je graag nog wat extra's willen aanbieden. Je geeft namelijk al aan langere tijd problemen te ervaren en je hoort natuurlijk probleemloos van je abonnement gebruik te maken. Kan ik je verblijden met een maand lang gratis een zenderpakket naar keuze? Geef gerust aan welke je aanspreekt en dan maak ik dit voor je in orde. 

Ik hoop dat je vanaf nu probleemvrij bent en weer plezier beleeft aan tv kijken. Wat ontzettend rot dat je vier afleveringen van Silet Witness hebt moeten missen. Ik heb hiervoor gelijk een verzoek ingediend bij de technische dienst in de hoop dat deze achterhaald kunnen worden. Heb je dit ook nog bij andere zenders of enkel bij deze serie? Graag houd ik dit voor je in de gaten en laat ik het aan je weten als er een update beschikbaar is. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten. Ik help je met liefde en wil dat jij weer helemaal tevreden bent! 💕

Reputatie 1

Hi @Musica, dankjewel dat je zo'n uitgebreide terugkoppeling hebt gegeven! Ik baal hier echt van, want het liefste lees ik natuurlijk dat jij met volle teugen van je abonnement geniet. Onzettend bedankt voor jouw geduld en genomen moeite. Ik ben super blij om te lezen dat de ene TV Box het nu toch blijkt te doen. Nogmaals excuses dat je dit hebt ervaren. Gelukkig ben je al voorzien van een compensatie, maar ik zou je graag nog wat extra's willen aanbieden. Je geeft namelijk al aan langere tijd problemen te ervaren en je hoort natuurlijk probleemloos van je abonnement gebruik te maken. Kan ik je verblijden met een maand lang gratis een zenderpakket naar keuze? Geef gerust aan welke je aanspreekt en dan maak ik dit voor je in orde. 

Ik hoop dat je vanaf nu probleemvrij bent en weer plezier beleeft aan tv kijken. Wat ontzettend rot dat je vier afleveringen van Silet Witness hebt moeten missen. Ik heb hiervoor gelijk een verzoek ingediend bij de technische dienst in de hoop dat deze achterhaald kunnen worden. Heb je dit ook nog bij andere zenders of enkel bij deze serie? Graag houd ik dit voor je in de gaten en laat ik het aan je weten als er een update beschibkaar is. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten. Ik help je met liefde en wil dat jij weer helemaal tevreden bent! 💕

Goedemorgen Lisa,

Fijn om toch wat meer begrip te krijgen voor alle frustraties, en neem je extra compensatie dmv een mndje film/serie? graag aan, dank daarvoor 👍🏼😀

Het gaat helaas nog steeds niet zoals t zou moeten met eindelijk werkende tv boxen en een nieuw tv platform.

Want sindsdien krijg ik als ik op rtl 8 Silent Witness wil terug kijken de melding ‘terug kijken word niet ondersteund voor dit programma’.

Ik heb afgelopen week in het forum daar een vraag over gesteld ‘serie ineens niet meer ondersteund’.

Naast reacties van iemand die mn vraag niet snapte (en ik ook nog per abuis verkeerd tik op ‘beste antwoord’ wat het dus niet was), reageerden er ook 2 lezers met een bruikbaar antwoord. Zij zitten nu nog op het oude tv platform en bij hen blijkt het gewoon wel te kunnen. Het is dus geen rechten kwestie, zou echt raar zijn ineens. Maar ik ben niet naar een nieuw tv platform over gegaan om in te leveren, maar juist om de problemen die ik steeds had te verbeteren. Omdat daar door t-mobile geen reactie kwam had ik morgen de klantenservice willen bellen hierover.

Tot ik net jouw reactie las op de voorgaande problemen. Wellicht kun jij zien (en oplossen) waarom op rtl 8 Sikent Witness terug kijken onterecht ineens niet meer ondersteund is, maar wel gewoon werkt bij hen die nog op het oude tv platform zitten?

Alvast bedankt 🙂

Reputatie 7
Badge +1

Voor alle Zekerheid net nog even geprobeerd een willekeurig aflevering terug te kijken van afgelopen donderdag, werkte gewoon zoals men mag verwachten, het was de 2e aflevering van 4  de rest heb ik niet getest.

Reputatie 1

Voor alle Zekerheid net nog even geprobeerd een willekeurig aflevering terug te kijken van afgelopen donderdag, werkte gewoon zoals men mag verwachten, het was de 2e aflevering van 4  de rest heb ik niet getest.

Bedankt BeMu voor de dubbelcheck, fijn om bijval te hebben. Ik hoop ook nog op een reactie van lisa v t-mobile, en dat ook dit probleem opgelost word. 

Reputatie 7

Hi @Musica, super leuk dat je mijn aanbod ziet zitten! Volgens mij houd jij wel van films, dus ik heb het bedrag in orde gemaakt voor een maand lang gratis Film1. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook kun je hier op het moment dat jij dat wilt Film1 aanzetten en vervolgens na een maand weer stopzetten: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv. Ik hoop dat je hier toffe films op kunt kijken!

Ik heb gelijk weer gekeken of er al een terugkoppeling is gekomen vanuit de technische dienst, maar het onderzoek is nog bezig. Omdat het weekend ertussen heeft gezeten, kan het een paar dagen duren voordat het onderzoek volledig is afgerond. Ik blijf het in ieder geval dageljiks voor je checken en hoop je snel meer te kunnen vertellen. Zo hoef jij niet ook nog eens te bellen naar de klantenservice. Zodra ik wat weet, dan ben je de eerste die het hoort. Fingers crossed dat de oplossing hiervoor nabij is en jij weer van je favoriete serie kunt genieten. Ik houd je op de hoogte! 😊

 

Reputatie 7

Hi @Musica, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Zojuist heb ik te horen gekregen van mijn collega van de technische dienst dat het onderzoek is afgerond. Ik deel graag de uitkomst hier met je. Dit programma heet eigenlijk ‘Detectives op Vrijdag’ met iedere keer een andere editie, waaronder Silent Witness. Specifiek Silent Witness is al van een tijd geleden, dus het kan zijn dat deze er nu niet meer tussen staat inderdaad. De andere varianten kan je nog wel bekijken, zoals de editie van afgelopen vrijdag. Ik vrees dus dat je de gemiste afleveringen van Silent Witness niet meer terug kunt kijken, aangezien je de meeste programma’s maar tot zeven dagen terug kunt kijken. Hopelijk heb ik je zo wel meer duidelijkheid kunnen geven! Weet jij voor nu voldoende? 

Reputatie 7
Badge +1

De dag waarover t.s. het over heeft in haar/zijn topic over dit onderwerp is donderdag en op donderdag zendt RTL 8 wel degelijk een aantal afleveringen uit van Silent witnes, ik ben zelf zeker geen liefhebber van dit soort series.

Op vrijdag zendt RTL andere misdaad series uit, m.a.w. t.s heeft dus gelijk

Reputatie 1

Hi @Musica, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Zojuist heb ik te horen gekregen van mijn collega van de technische dienst dat het onderzoek is afgerond. Ik deel graag de uitkomst hier met je. Dit programma heet eigenlijk ‘Detectives op Vrijdag’ met iedere keer een andere editie, waaronder Silent Witness. Specifiek Silent Witness is al van een tijd geleden, dus het kan zijn dat deze er nu niet meer tussen staat inderdaad. De andere varianten kan je nog wel bekijken, zoals de editie van afgelopen vrijdag. Ik vrees dus dat je de gemiste afleveringen van Silent Witness niet meer terug kunt kijken, aangezien je de meeste programma’s maar tot zeven dagen terug kunt kijken. Hopelijk heb ik je zo wel meer duidelijkheid kunnen geven! Weet jij voor nu voldoende? 

Hi @Musica, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Zojuist heb ik te horen gekregen van mijn collega van de technische dienst dat het onderzoek is afgerond. Ik deel graag de uitkomst hier met je. Dit programma heet eigenlijk ‘Detectives op Vrijdag’ met iedere keer een andere editie, waaronder Silent Witness. Specifiek Silent Witness is al van een tijd geleden, dus het kan zijn dat deze er nu niet meer tussen staat inderdaad. De andere varianten kan je nog wel bekijken, zoals de editie van afgelopen vrijdag. Ik vrees dus dat je de gemiste afleveringen van Silent Witness niet meer terug kunt kijken, aangezien je de meeste programma’s maar tot zeven dagen terug kunt kijken. Hopelijk heb ik je zo wel meer duidelijkheid kunnen geven! Weet jij voor nu voldoende? 

Hoi Lisa, ik denk dat je abuis bent. Op vrihdag zend rtl8 idd ook een detective uit, dat us nu steeds een enkele afleveting van Vera. Mijn probleem  betreft rtl8 Dstectives op donderdag, elke week worden er 4 afleveringen van Silent Witness uitgezonden, eervereleden week, vorige week en morgen weer. Ik snap dat de afleveringen van een paar weken geleden niet meer terug te kijken xijn. Mazr ook die van vorige week lukken niet. 

Reputatie 7

Hi @Musica, dankjewel voor je snelle terugkoppeling! Excuus, dan gaan we er gelijk verder induiken. Ik heb mijn collega aan de (virtuele) mouw getrokken om dit onderzoek weer te heropenen en om te kijken hoe dit kan. Zodra ik hier een update over krijg, dan laat ik dat meteen aan je weten! 😊

Reputatie 1

Ok Lisa, fijn dat er opnieuw verder gezocht word dit probleem op te lossen. Ik ben net ook nog gebeld door t-mobile, die jouw bericht met de ‘verkeerde vrijdag’ zowat citeerde. Heb nogmaals doorgegeven dat t om de rtl8 detectives op donderdag programmering gaat. Alsnog op haar verzoek het terug kijken van Silent witness van gisteravond getest, met dezelfde ‘word niet ondersteund’ melding, een test met een ander programma op rtl8 lukte wel. Ook zij vond t allemaal echt vreemd. Om alles echt duidelijk te hebben heeft ze de juiste informatie nog een keer genoteerd en doorgezet naar de technische afdeling. Ik wacht t masr weer af, maar ben toch benieuwd wat nou straks de oorzaak blijkt te zijn. 

Reputatie 7

Hi @Musica, ik heb ook één van mijn collega's hier nogmaals voor aan de mouw getrokken! Ik voorzie je graag van de volgende update en ik vrees dat ik je teleur moet stellen. We zijn hier dieper in gaan duiken en stuiten op het volgende. Jij kunt in de TV-gids kiezen voor 'Terug Kijken' als het icoontje (rond pijltje) beschikbaar is. Dit staat bij die andere programma’s wel, maar niet bij Silent Witness. Wat je wel zou kunnen doen, is om Cloud Opnemen te overwegen. Hier kun je het wel te allen tijde mee terugzien en hoef jij niks meer te missen. Meer weten? Check dan alle ins en outs op onze website: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/cloud-opnemen. Weet jij zo voldoende? Ik had je heel graag verblijd met het nieuws dat je het alsnog via Terug Kijken kon bekijken, maar ik ben blij dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven!

Reputatie 7
Badge +1

@Lisa 

@Musica   Volg met enige belangstelling dit topic waarbij het gaat om het item "terug kijken” op RTL8 van een serie waar t.s. een fan van is.

Er word door @Lisa gezegd dat de bedoelde serie op RTL 8 niet terug te kijken is middels de gids, dit klopt NIET  net weer even gecontroleerd maar Silent Witness is gewoon terug te kijken, ik heb gecontroleerd naar afgelopen donderdag, gewoon allemaal rode pijltjes.

Reputatie 1

@Lisa

Inmiddels zit ik al op nieuwe tv platform, dus geen ronde roze pijltjes meer in de tvgids, weer een teken dat berichten niet goed gelezen worden. Ik weet echt wel hoe terug kijken werkt, alleen terug kijken werkt voor de ‘betreffende serie op rtl8’ niet voor mij.

De 4 afleveringen vd serie SILENT WITNESS die ELKE DONDERDAG door RTL8 worden uitgezonden heb ik op het ‘oude tv platform’ eerder ook ALTIJD  terug kunnen kijken.

@BeMuzit nog op ‘het oude tv platform’ en heeft ter ondersteuning meerdere malen gechecked en HIER bericht dat de RTL8 DONDERDAGAVOND uitzendingen van SILENT WITNESS gewoon nog terug te kijken zijn.  

Eerder stelde ik in het topic TELEVISIE al de vraag ‘Serie ineens niet meer ondersteund’. Over hetzelfde probleem dus. Daar werd óók door @apis4 getest met het oude tv platform, en ook daar was het ‘terug kijken’ van de RTL8 DONDERDAGAVOND uitzendingen van SILENT WITNESS geen probleem.

Sorry dat ik nu het e.e.a. met hoofdletters benoem, maar heb t idee dat berichten maar half gelezen en dus half begrepen worden, met een schijn oplossing tot gevolg waar ik niets aan heb.

Ik ben niet zo bedreven in het gebruik van mogelijkheden om links naar andere topics te plaatsen, maar zoek even in het topic TELEVISIE naat m’n vraag ‘Serie ineens niet meer ondersteund’ en lees de reactie’s AUB?

Heb genoeg uitleg gegeven met ondersteuning van mede forumlezers, duidelijker kan ik het niet maken. Hoop dat het ook zo compleet mogelijk doorgegeven word aan de technische dienst. Om ook hier mis communicatie te voorkomen misch beter dat ze het zelf lezen. Los het op aub?

 

 

Reputatie 7

Hi @Musica, dankjewel voor je terugkoppeling! Ik wil je zeker niet het gevoel geven dat we jouw berichten half lezen. Telkens heb ik jouw berichten doorgezet en direct besproken met één van mijn collega's van de technische dienst om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Het heeft er inderdaad mee te maken dat jij je nu op het nieuwe platform bevindt, daarom werkt het jammer genoeg niet (meer). Ik begrijp je frustratie en baal ervan dat het niet meer mogelijk is op het nieuwe tv platform om dit terug te zien. Je hebt zeker genoeg uitleg gegeven, dus het issue zelf is helemaal helder. Er is dus alleen geen oplossing om deze afleveringen weer tevoorschijn te krijgen op het nieuwe platform. Sorry! Om deze reden stel ik heel graag Cloud Opnemen aan je voor, zodat je voortaan nooit meer iets hoeft te missen en te allen tijde je favoriete programma's terug kunt kijken. Je kunt dit eenvoudig aan je abonnement toevoegen als je dit zou willen via je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv. Is het zo helder voor je? 

Reputatie 1

@Lisa

Door ziekte even uit de running geweest en kon niet eerder reageren.

Ik vind het gewoon schandalig dat als je naar een ‘nieuw verbeterd tv platform’ gaat, je in moet leveren op je kijkplezier!

Op RTL8 kan ik de donderdagavond uitzending vd serie Silent Witness niet meer terug kijken, het zijn steeds 2 (oude seizoenen) afleveringen die in 4 delen achter elkaar worden uitgezonden. Ik noem dat geen verbetering, maar inleveren van m’n kijkplezier. Op BBCfirst word het ‘allernieuwste’ seizoen uitgezonden, en  is wel ‘terug te kijken’. Vind t echt zo krom als maar kan.

Op NPO 3 werd zaterdagavond een andere ‘crime serie’ uitgezonden ‘White Sands’. Weer een domper, ‘terug kijken word niet ondersteund voor dit programma’

Op NPO 2 werd diezelfde zaterdagavond  de 2e aflevering van de detective ‘The beast must die’ uitgezonden. Ook hier kreeg ik de melding ‘terug kijken word niet ondersteund voor dit programma’. Heb dus de 1e aflevering vorige week voor niks zitten kijken.

Ik krijg alleen maar teleurstelling en frustratie door dit ‘nieuwe tv platform’, had ik dit geweten dan had ik gewoon bij t oude tv platform gebleven.

En Lisa, jouw suggestie om ‘opnemen’ erbij te nemen vind ik ook kort door de bocht. Jij kunt niet in mijn portomonee kijken, ik ben al blij dat ik espn en een 2e tv box kan betalen. Extra pakketten, netflix, videoland, enz ik kan t me niet veroorloven. En nu word ik ook nog benadeeld door een zogenaamd verbeterd nieuw tv platform. Word er schijtziek van :-(

O ja, en dan kreeg ik ook nog een email van tmobile dat het probleem waarover ik een vraag had gesteld is opgelost? Nou, wat dan?

Reputatie 7

Hi @Musica, dankjewel voor jouw terugkoppeling! Ik hoop dat jij inmiddels weer helemaal fit bent. Ik had heel graag wat anders gelezen en kan me jouw gevoel voorstellen. Als dit vooraf niet helder voor je was, dan vind ik dat heel naar. Omdat ik graag met je mee wil denken en ervoor wil zorgen dat je jouw kijkplezier weer terugkrijgt, bied ik je graag gratis 3 maanden Cloud Opnemen aan. Kan ik je hier blij mee maken? Je kunt dit zelf eenvoudig aanzetten in je My T-Mobile Thuis en het is maandelijks opzegbaar: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv. Dan kun je in die periode hopelijk nog de programma’s kijken waar je zo op gesteld bent. Zou dit wat voor je zijn? 😊

Reputatie 1

@Lisa 

Terug naar t oude tv platform gaat niet, dus ik zal me er bij neer moeten leggen. Ik zou wel de suggestie willen maken om in de tv gids een * of x te vermelden bij programma’s die NIET terug te kijken zijn. Zo voorkom je veel teleurstelling achteraf. Acheraf met terug kijken pas de melding te krijgen dat terug kijken niet kan is echt onhandig en frustrerend. In mijn geval heb ik van een nieuwe npo serie voor niks de 1e aflevering gekeken, toen bleek dat terug kijken van afl 2 niet kon. Had met een simpel vermelden van een * of x bij het programma in de tv gids voorkomen kunnen worden. Ik stel je 3 mnd opnemen aanbod erg op prijs, en wil er graag gebruik van maken. Ik kan al uitgezonden afleveringen van genoemde series helaas niet meer opnemen, maar hoop dat deze series nog eens herhaald worden. En dat mijn suggestie doorgevoerd word in een of andere vorm. Want ik ben niet de enige die hier frustraties over heeft. Ik laat t er verder bij, ‘t is wat ‘t is. Fijn weekend Lisa 😊

Reputatie 7

Hi @Musica, super dat je zo'n uitgebreid antwoord met mij deelt! Merci voor jouw begrip en feedback, dit ga ik zeker meenemen. Fijn om te lezen dat je dit een leuk aanbod vindt. Zojuist heb ik dan ook gelijk de kosten voor drie maanden Cloud Opnemen aan je vergoed en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Zo kun jij Cloud Opnemen nu zelf aanzetten en na drie maanden weer stopzetten. Ik hoop dat je hier heel veel plezier van gaat beleven. Maak er een top week van en bij andere vragen weet je mij te vinden! ❤