Beantwoord

TV programma's terugkijken via de gids

  • 26 November 2018
  • 6 reacties
  • 5267 Bekeken

Goedemiddag, alweer een half jaar geleden heb ik hier ook al contact over gehad, waarom is het niet mogelijk om TV programma's terug te kijken via de gids?! Jullie gaven aan hiermee bezig te zijn, maar wat is de actuele status? Jullie blijven echt ver achter in wat jullie aanbieden ivm overige aanbieders. Ik weet het jullie hebben de TV anywhere app, maar ik wil gewoon programma's terugkijken via de gids op de TV zoals ik het ook gewend was bij Telfort (wat overigens ook een kleine aanbieder is, maar die dit wel aanbiedt!!).
icon

Beste antwoord door Sander 29 November 2018, 15:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi @Marlies.Online

Bedankt voor je feedback. Het is erg waardevol voor ons om te weten waar onze klanten op zitten te wachten. Ik zou dan ook niets liever willen dan dit verwezenlijken. Dit is echter niet aan mij. We hebben het kenbaar gemaakt bij het TV team. Weet dat zij hiermee aan de slag zijn. Wanneer en hoe dit zal uitpakken is de grote vraag. Ik duim in ieder geval met je mee voor een mooie oplossing!
Reputatie 7
Badge +4
Overigens is Telfort niet helemaal een eerlijk vergelijk. Telfort is een volle dochter van KPN en heeft het daarmee makkelijker om zaken over te nemen van de moedermaatschappij. Dus de bewering van "ook kleine aanbieder" gaat niet op. Te meer omdat ze volgens mij meer dan 1 miljoen klanten hebben.

Haalt niet weg dat dit soort dingen best wat sneller gereleased mogen worden. Het is gek dat het via de app wel kan, maar via de STB niet kan. App en streamen werkt prima als je een Chromecast of Apple TV hebt, maar anders is streamen een stuk lastiger.
Reputatie 4
Dit wil ik ook graag zien, want de gemist optie op de decorder is best wel incompleet. Veel zenders zoals RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, TLC, FOX en nog veel meer missen gewoon en je kunt niet een week terug via de tvgids. Een zoekfunctie mis ik ook op de decoder.

De TV Anywhere App heeft dit wel allemaal en daar vind je meer zenders en begin gemist programma's. Je kunt zelfs een week terug via de tvgids. Ik zie graag dat de decorder dit ook allemaal kan.



Reputatie 4
Waarom staat hier trouwens dat uitzending gemist werkt bij 42 zenders?
https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/programma-gemist/#tip--5

Bij gemist heb ik maar 7 zenders op mijn tv decoder (zie foto 1 hierboven).
@WhySoSerious volgens mij is deze lijst inclusief begin gemist-zenders. Ik ben het met je eens dat dit erg verwarrend (lees: misleidend) is.
Reputatie 4
@WhySoSerious volgens mij is deze lijst inclusief begin gemist-zenders. Ik ben het met je eens dat dit erg verwarrend (lees: misleidend) is.
Ja inderdaad, want de begin gemist lijst staat hier.

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/begin-gemist/#tip--4

Reageer