Beantwoord

tv start niet meer op

  • 29 May 2023
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1

Als ik mijn tv aanzet krijg ik, sinds de laatste wijzigingen van t-mobile, standaard het bericht “geen video signaal”. Ik moet dan de stekker er uittrekken waarna de tv het hele programma afwerkt van opstarten. Dan krijg ik de vraag of ik hem opnieuw wil opstarten; moet ik op ok drukken waarna alles weer normaal is.

hoe kan ik dat verhelpen??

 

icon

Beste antwoord door eric 29 May 2023, 11:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Gebruik je een tv App of Gebruik je een externe t-mobile tv kastje.

Reputatie 1

Extern

Reputatie 7
Badge +14

Ok, schakel dan eens tussen de HDMi kanalen i.p.v. stekker eruit. En als je het t-mobile kastje uit/aan zet en dan de tv weer aan?

Het lijkt me echt onnodig om je TV te herstarten voor dit.

Reputatie 1

Als ik het kastje uitzet (rode lampje brandt) en dan de tv aanzet krijg ik hetzelfde bericht. Het aan/uitknopje van het kastje reageert niet. Kan het dus niet aanzetten. Pas als ik de stroom eraf haal start systeem weer helemaal op. 

Reputatie 1

Is allemaal gebeurt na de systeemupdate door t-mobile

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sjef J., gebeurt dit alleen op de box met harddiskrecorder (de Amulet 515) of heb je er ook last van op de Aria 610 (de kleine box zonder recorder)?

Reputatie 1

Het gebeurt op de grote vodafone box. Als het rode “uitlampje” brandt (wordt rood zodra je de tv uitzet) is dat handmatig (ook nadat je de tv hebt aangezet) niet te veranderen in “aan” en groen. Wordt pas groen nadat je bij tv etc de stroom er enkele seconden hebt afgehaald. 

Reputatie 7
Badge +16

@Sjef J. Ik ga de box met hdd omruilen. Dit probleem is bekend en wordt hersteld na vervanging. Zodra de nieuwere TV Box bezorgd is, mag je de Amulet (hdd) bij een milieustraat afleveren. 

Reputatie 7
Badge +16

Overigens ruil ik dan ook meteen de Draytek om voor een Zyxel T50 + Media Converter. Zo heb je straks de meest optimale situatie thuis qua apparatuur.

Reageer